Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Samboeren min har begynt på anti-depressive... og jeg lurer på en ting. Går dette stoffet over i sæden hans og kan bli videre tatt opp i min kropp ved sex? Jeg er jo gravid og vil ikke ha slike stoffer i meg...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Nei ta det rolig, du blir ikke "smitta"
Anonym bruker Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Spør legen din om dette. Anti-dep går over i morsmelken slik at det er ikke så uaktuelt at dette du spør om kan skje. Ikke ta den sjansen med barnet ditt! Jeg gikk på slike tabletter før jeg ble gravid og spurte om jeg fortsatt kunne ta dem hvis jeg ble gravid og da sa legen at det ikke er forsket nok til å vite sikkert om det er skadelig.
alene32 *høygravid* Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Det kan vel hende at det går over i Sæden hans, men det er sååååå lite at det vil ikke ha noen virkning på deg og barnet ditt. Det er jo ikke så mye sæd som kommer om gangen. Og du må tenke slik at medisinen blir først fordelt i hans kropp og hvis det går over til sæden så er det såååå lite at det ikke vil ha noen virkning på deg om du skulle få det overført på den måten og så enda mindre til ungen du har i magen. Men det kan du jo snakke med legen din om også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå