Gå til innhold

litt utenom det vanlige:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei jeg har en lillebror som veier ca 100kg han e 1.90 høy og har vanskelig for å finne klær som passer.. han er 16 år så lurte på om noen hadde forslag hvor vi kan finne klær til han.. noen nettsider kanskje? Bor i tromsø så om noen vet om butikker her som selger litt store klær hadde det vært kjempe fint:)

behjelpelig storesøster :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men vet ikke helt om jeg ser problemet. Dersom det dreier seg om en gutt (som ofte har kraftig benbygnign) på hele 190 cm, og 100 kg, så har jeg vanskelig for å se at han er så ekstrem overvektig at han ikke får tak i klær ...

Selv er jeg 170, og 110 kg, og jeg får tak i klær i helt vanlige butikker ...

Dersom man trenger spesialklær i form av nettkjøp etc, så dreier det seg om kraftig fedme, og jeg kan ikke se at lillebror her lider av det ...

Skrevet

går ut i fra at problemet er å finne bukser som er lange nok....tror levis har bukser som er opp til 36 i bena..

og jack and jones..

Skrevet

Blend har lange bukser til 38.

Kan jo ikke se for meg att det er det att han er for tykk??

Skrevet

Min lillebror er større enn som så, og han får alltid tak i klær på dressmann... litt kjedelig for en 16 åring kanskje- men buksene burde være nøytrale og greie...

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Prøv 50/50. Der finner min lillebror tøffe ungdomsklær i stor størreslse. Han er 18 år, og veier rundt 115 kg. De har butikk i nabobyen Harstad, og mest sannsynlig har de det i Tromsø også.

Klem fra en annen behjelpelig storesøster :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...