Gå til innhold

Når testet dere positivt jenter????????


madde på pergo

Anbefalte innlegg

Jeg er bare på en liten snarvisitt fra BliGravid! Hihi...

Jeg bare lurer på hvor lenge etter IKM testet dere positivt?

Jeg hadde IKM 27 Oktober, men ingen TR har kommet enda, og bare negative tester!!!=(

 

Men, hååååååååååååååper.....

 

...lister meg forsiktig tilbake til BliGravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei:) jeg testet posetivt 6dager etter ventet mens, brukte da cb digital:)

 

har du noen symtomer da?:)

 

hlsen meg 11+1 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt 3+6, men jeg visste bare at jeg var gravid. Hadde egentlig tenkt til å vente, men fikk det for meg at den kom til å være positiv uansett slik at det bare var å få det bekreftet.

 

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby-i-magen:

Testet du negativt før den positive lyste mot deg???

 

Ja! Jeg har masse graviditetstegn! Småmurringer i magen, trøtt og uteblivende mens!

Dette er så frustrerende altså!

Lovet meg selv at vi bare skulle ta det som det kom, og ikke la dette bli noe stort press.

Men, dette er blitt et press allerede, og jeg tar det ikke som det kommer! Hehe...

Får bare vente å se da....

Håper jeg kan få lov til å komme inn hit å snakke med dere snart=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok fire tester den første uken ETTER at jeg skulle hatt TR. Men alle de var negative...

Så kjøpte jeg en cb digital, og den viste gravid:) Da var jeg 8 dager over!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet ordentlig positivt første gang i dag, ganske så sikker på at jeg var gravid alt når TR ikke kom om søndagen. Prøvde QR test mandag som ble enten negativ eller skikkelig svak positiv, samme onsdag og torsdag. Men i dag kjøpte jeg CB og den var veldig positiv.. Tydeligvis veldig forskjell på testene?

 

Er da 5+5 i dag...

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gravide Elisabeth! Jeg testet positivt på lørdag, to dager etter forventet mens.

 

Sist fredag fikk vi et signal om at jeg kanskje muligens var gravid, da den første testen (billigstrimmel) viste svakt positivt etter 5 min (som jo ikke skal telle), mens den andre testen (stav) viste svak strek innen det var gått 5 min. Siden vi da ble litt usikre, tok jeg ny test (CB vanlig) på lørdag som bekreftet mistanken, og på søndag (hehe, måtte forsikre oss, ja) (strimmel igjen), også positiv. Så nå er det vel ingen tvil... Skal til legen på tirsdag! :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...