Gå til innhold

Da er det bestemt, i morgen settes jeg igang 13 dager over termin!!!

Anbefalte innlegg

Hei! Var på overtids kontroll idag. Da ble det bestemt at jeg skulle settes igang i morgen tidlig kl ni.. Det føltes godt å endelig vite det, og veldig glad dem ikke ventet til mandagen. I kveld kan jeg bare nyte den siste kvelden med samboer...før vi er foreldre resten av livet. Litt rart å tenke på! Hodet var ennå ikke festet helt, og det var ingen særlig åpning el modning...men legen strippet meg litt. Så dette kunne fort tatt en uke til, men heldigvis går det ikke så lang tid over termin,idag!! ....Fødslen kan jo ta alt fra timer til max tre døgn...så vi får være litt tålmodige.( er jo blitt vant med det nå.he-he) Kommer nok med informasjon øm fødselen når den er i mål...he.he Innen ett par dager får jeg mote den lille sønnen min.Hurra!! Lykke til til alle dere andre også!!

Fortsetter under...

lykke til;o)

du gleder deg nå, sikkert dritt lei av å vente...

godt de setter deg i gang da,får håpe det går fort når det førstt skjer noe, krysser fingre for deg ;)

Lykke til i morgen, kanskje det starter av seg selv i løpet av kvelden eller natten??????

Det gjorde det på meg med nr 2...... skulle settes igang kl 8 om morgenen, men fødte halv 4 på natten før......

Uansett masse lykkke til :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...