Gå til innhold

puselure!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

så du jobbet på psykiatrisk avd...hva gjør du når det begynner å vise at du har fått mage? er jo en kjent sak at det trigger psykiatriske pasienter i negativ forstand..er det mye utagering der?

jeg jobber på en slik avdeling selv, der er det mye "vold mot personale"/beltelegging etc...skal forsøke å bli omplassert, men er det hysterisk av meg?

er redd for slag og spark i magen, samtidig som at jeg ikke kan trå til å hjelpe kollegaer i slike situasjoner:(

er sykepleier så må som regel "midt oppi "situasjonen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, det er ikke meg du spør og jeg hører nok ikke til på dette forumet så her kommer vel en anonym å hugger hodet av meg!!=) hehe..vel!

 

Jeg synest ikke det er hysterisk av deg, du er jo gravid og vil gjerne føre frem dette barnet, og helst i trygge omgivelser, om du skal gå rundt med angst for å gå på jobben fordi noe kan skje, så vil dette også slite deg ut.

Om du satser på at det går bra også plutselig skjer det noe så vil jeg tro du kan få store problemer å takle i etterkant.

Synest du skal bare be om å få tilrettelagt arbeidsdagen din slik som er best mulig og tryggest mulig for deg og barnet ditt.

Jeg gjorde dette selv da jeg gikk med min første, (jobbet på bolig med PU og mange utagerende, tunge "farlige" brukere)

Fikk dermed jobbe med de som ikke er det, der jeg ikke var i noen fare..

 

Ønsker deg all lykke til!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kozelig å kunne hjelpe=)

 

Masse lykke til med møtet i jobben, tenke r det går helt fint og at du møter forståelse=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...