♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Koker dere flaskene før hvert bruk?? Eller vasker dere dem i varmt vann?? Vet ikke hva jeg skal gjøre, men d høres ut som de fleste koker dem før hvert bruk.. Ammer jeg altså, men pumper og gir til lillan av og til:)
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jeg gjør som du, ammer men pumper iblant. Når flasken og pumpen er brukt så vasker jeg dem først og koker dem etterpå. Setter dem i skapet og da anser jeg dem som rene neste gang jeg skal bruke dem.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Tidligere når jeg brukte flaske og pumpe så laget jeg en egen plass i et skap til kokte flasker (la kjøkkenhåndklær under dem). De ble kokt en gang til dagen, vasket dem etter hvert bruk selvfølgelig.
trollet66 Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Pumper en del til sykehus. skyller i kaldt vann etter bruk, og vasker rett før jeg koker(steriliserer i sterilisator) og setter alt på et tørt klede i en kurv med klede over, bra noek for sykehuset!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå