Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd svangerskap utenfor livmoren og fått cellegift? Har dere blitt gravid på ny, eller opplevd flere exu'er? Etter denne type behandling fikk vi 3 måneders karantene, men er nå endelig i gang igjen. Jeg er så redd for at det samme skal skje igjen, og ønsker meg vel egentlig en "gladhistorie", hvis noen har en å dele med meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10803971-gravid-etter-exu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg.

Ville bare ønske deg lykke til med prøvingen. Dere får det helt sikkert til på nytt ;)

Jeg hadde også en exu - nå i september. Jeg fikk også beskjed om å vente 3 mnd med å prøve på nytt... så nå prøver vi bare veldig forsiktig ... he, he... Har ingen forhåpninger om å bli gravid med det første da det har tatt et år de to gangene jeg har blitt gravid tidligere. Men vil ikke la mnd med fine sykluser "gå ifra meg" (fikk ikke cellegift, men ble operert og eggleder fjernet).

Var flere som skrev koselige solskinnshistorier til meg da jeg skrev inn innlegg om exu tidligere. Kjenner en dame som hadde exu - fikk fjernet en eggleder (som jeg også måtte) - og etter det fikk hun i løpet av 5 år 3 barn ;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...