Gå til innhold

UL igjen i dag... pga. celleforandringer.

Anbefalte innlegg

Har tatt masse prøver pga. forandringene i cellene mine. De anntok at jeg måtte i en mild narkose for å brenne vekk det aktuelle området. Det er ikke jeg så interresert i. narkose når man er gravid!!! hm... merkelig. Fikk se babyen også. Hun sa den var 10+3 dager i dag. etter mine beregninger er da terminen 29 Mai. Men vi får se på ordinær UL om noen uker. Den lå der inne å sprellet og det var lett å se at det var en baby. selv om han er bitte liten enda.

Godt å se hjertet!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10803798-ul-igjen-i-dag-pga-celleforandringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Ja det er ingen ting som å se et bankende hjerte :-)

Jeg og syntes det hørtes rart ut at du skal legges i narkose når du er gravid. Hadde spurt om ikke det kunne utsettes hvis det var meg...

Lykke til i alle fall!

• 1 måned senere...

Hei! Kjente meg igjen i dette innlegget, og fikk derfor lyst til å svare deg. Jeg hadde store celleforandringer under min graviditet, og ble av den grunn fulgt opp av leger ved Gynokolgisk avd ved Ullevål under hele svangerskapet. De var veldig tydelig på at de ikke ønsket å utføre noen operasjon under svangerskapet, så lenge det ikke var absolutt nødvendig. Det er på ingen måte unormalt å få slike forandringer under svangerskapet, og selv om jeg hadde store celleforandringer forsvant de faktisk av seg selv etter fødselen. Det er selvsagt viktig at du blir fulgt opp og det er jo legene som har kunnskapen her, men ville bare si hva jeg erfarte:-) Lykke til med svangerskapet!

Legen tar prøver av livmora på første legetime, det er når man tar GU undersøkelsen mann ser om det er celleforandringer. selv skulle jeg ha operert i går, men jordmor frarådet meg det. og jeg fikk time hos Gu i skien i steden. Har vært der i dag og sjekket. skal sjekke igjen om 6-8 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...