Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Dette var det første som ble sagt på info møtet vi var med på.. Ingen barn er like............
Troillpia Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Litt usikker på hva du vil med innlegget ditt,- om du er enig eller uenig... Men omtrent samtlige ADHD-kurs, konferanser og møter jeg har vært på, har foreleseren ofte åpna med den setninga: "Har du sett ETT ADHD-barn, har du sett ETT..." For du HAR bare sett ett! :-)
Tom20 Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 mora mi har fortalt osen jeg var når jeg var liten jeg var ikke kosete jeg ødela altid eller anet jeg blei veldig fort sint og jeg hadet nesten aldri øye kontakt og jeg var hyperakiv hele tia jeg sov nesten ikke ....... men jeg fik ikke diagnosen ADHD før jeg blei 20 for faren min ville ikke at jeg skule ta noen tester så jeg fik diagnose dykteleksi men det stemte jo ikke så faren min og di som ga meg diagnosen dykteleksi har nå ødelakt live mit pas på og få riktig giagnose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå