Gå til innhold

ang nattamming

mylittleangel2♥Gravid♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

når slutter man å amme om natten?min lille jente er 1 mnd til mandag. det er vel for tidlig enda å slutte........

gleder meg til ho begynner å sove rundt. må gi mat til ho 1-3 ganger om natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsestasjon opplyser at ved 6 mnd alder kan man avvende nattamming. Min gutt er nå 5 mnd og 1 uke og spiser 3 ganger på natta.. har begynt med grøt nå så håper det blir vørre nattamminger nå snart.

Skrevet

Dette er svært individuelt, noen sover rundt etter får uker, mine to første gjorde det, andre vil ha mat om natten lange. 3, mann som nå er litt over 3 mnd vill he mate hele tiden om netten, uvant situasjon for meg. Nå sover hun 6-8 timer om natten. Jeg gir et solid måltid utpumpet mm på kvelden, og ser til at den melka hun får er av den fete sorten, etter at jeg begynte med det sover hun mye bedre.....

Skrevet

takk for svar. for bare vente og se da. gleder meg til hun sover rundt jeg hehe......

Skrevet

Vi begynte med grøt ved 5 mnd. alder og når hun var 10 mnd. og fikk 4 måltider fast føde om dagen orket jeg ikke mer natt amming og tok avvening.

Helsesøster sa at jeg IKKE skulle gjøre det eettersom hun våknet stort sett opp på nesten samme tidspunkt hver natt og da var det fordi hun var sulten mente helsesøster.

Det tok 4 netter med avvenningen der det var gårt 1. og 4. natten og hun sov de to i midten.

Så stol IKKE på hva helsestasjonen sier jeg fulgte magemålet mitt som sa at hun våknet av vane og dets temte tydeligvis når det gikk så greit å avvenne henne.

men tror du nok må belage deg på natt amming litte garnn lenger enn du har gjort til nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...