Gå til innhold

Da gikk jo det rett til Hælve.....

Anbefalte innlegg

Pokke altså blir så sinnsykt forbanna og skuffa, forsøket ble avbrutt etter Ul i dag.

Hadde bare 3 egg, så de ville ikke hente de ut.

Har tydeligvis gått på alt for lav sprøytedose, 125 ie, så det var blitt alt for få egg.

Hadde jeg vært 35 som de sa, ville de hentet de ut, men siden jeg er "bare" 25 så ville de avbryte og prøve på nytt med høyere dose.

Så da er alle tårer, svette og slit bare å kaste rett i dass.

Og jeg må stå over 2 sykluser før jeg kan begynne på igjen,

dette blir en deilig helg kjenner jeg....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10803444-da-gikk-jo-det-rett-til-h%C3%A6lve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg...

Skjønner godt du er skuffet og lei nå...

Men tro meg,om du ser litt anderledes på det,og tenker fremover,

vil du være glad for at de valgte å avbryte,fremfor å fullføre forsøket

med "bare 3 eggs" utgangspungt.De gjør det nok i full overbevisning

om at riktig medisin dose vil gi deg et riktig utgangspungt neste gang.

Håper at noen dager til å fordøye dette på gjør at du har det bedre.Ta vare på hverandre,det er viktig å fordøye skuffelsene.

Klem fra

Huff nå hadde jeg akkurat stoppet å grine, men så skriver du så koselig at da er det på`n igjen;)

Tror igså at det er riktig avgjørelse, bare så utrolig surt og ikke få "prøvd" en gang!

Tusen takk for trøstende og oppløftende ord!

Hei

Det var trist å høre. Det er litt snedig da, akkurat det samme skjedde meg. Jeg hadde fått samme dose; 125 ie. Det ble tre egg, disse ble tatt ut, men de klarte seg ikke gjennom den videre behandlingen. Så det ble ikke noe innsett. Men ukene gikk fort de, for nå er jeg i gang med sprøyter igjen og klar for ny runde. Men nå er dosen økt! De tok vel ut mine siden jeg er "gammel" da :-) jeg er 39 år.

Ikke så mye trøst dette da, men skjønner godt du ikke er helt fornøyd ja.

Hei!

Takk for svar=)

De ringte meg fra Porsgrunn-Nå faktisk, halv åtte på kvelden.Det imponerte meg litt. Fikk beskjed om å ta eggløsningssprøyten i morgen og prøve på egenhånd. Siden jeg har 2 gode egg da...

Skjønner jo at de ville vente, siden vi har så "god" tid, men jeg har jo selvfølgelig ikke god tid da.

Godt å høre at tiden går fort, tenker ikke på annet nå=)

Lykke til!!

Dette var kjedelig å lese. Skjønner godt hvordan du har det.

Så hyggelig at du får bra oppfølging av Porsgrunn. Hører selv til der, og syntes de er helt fantastiske.

Håper du har hatt en ok helg. Vet at det er kjipt akkurat nå, men vær glad for at de ikke "sløste" bort et forsøk på så få egg.

Ønsker deg masse lykke til på veien mot ønskebarnet. Håper det blir mange flere egg neste gang med litt høyere sprøytedose.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...