Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Han fikk diagnosen stilt for 3 uker sia.. Forrige uke var vi på info møte om adhd.. Denne uke startet en 4 ukers utprøving av Ritalin/Placebo.. Placebo er lure tab.. Ritalin er ordentlige tabletter.. Denne uke var det nok placebo han fikk, neste uke blir det Ritalin.. E spent på korsn gutten vil reagere...
nick_343393 Skrevet 3. november 2007 #3 Skrevet 3. november 2007 Hvorfor er det bare noen som har utprøving med placebo, men ikke alle? Noen som vet? Vi gikk rett på Concerta, fikk resept i hånda og kunne bare gå på apoteket og hente ut to ulike styrker. Hvorfor må andre gjennom en prøveperiode? Noen som vet?
Gjest Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 Vi fikk heller ikke placebo.... Fikk resept på Ritalin første dag.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 min datter har ikke fått diagnosen ennå og skal derfor testes med ritalin for å utelukke evnt ADHD. Tipper de benytter placebo i de tilfeller diagnosen er vanskelig å stille. Jeg har alltid trodd hun har hatt adhd, men noe innimeg sier at hun kanskje har andre psykiske problemer som påvirker henne til å ha adhd symptomer. Fagfolk deler min oppfatningen, så hun skal testes med ritalin etter hva jeg har forstått. Blir spennende å se hva dette ender opp med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå