Gå til innhold

TFK - farge på vogn?

Anbefalte innlegg

Hvilken farge skal jeg ha på vogna mi??? Trodde aldri jeg skulle stille dette spørsmålet, men nå har altså tiden kommet for å bestille TFK-vognen på Babyjungle. Imidlertid synes jeg fargene er kjempekjipe. Synes at rød er litt oppbrukt, blått litt kjedelig til jente, brun litt på vei ut, lime, og orange litt for knæsjt. og sort litt for varmt... Står igjen med khaki-fargen uten at jeg jubler så veldig. Noen som har denne fargen og er fornøyd? Alternativt har innspill til mine litt negative tanker rundt fargevalg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10803406-tfk-farge-p%C3%A5-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det har virkelig gått så langt at jeg også har vurdert å bytte til OTH ja... Kunne tenkt meg den lilla eller mørkebrune vogna. Men har altså bestemt meg for at jeg vil ha en vogn med regulerbart fotbrett, og det ville vært litt underlig for meg å bytte vogn fordi jeg ikke finner riktig farge. Ellers begynner jeg også å bli enig i at den ser mye finere ut. IImidlertid synes jeg liggecomforten i TFK ser bedre ut!?

- Og nei. Rosa er liksom ikke min greie. Kult til andre. Men ikke til meg, - som ikke i tillegg til å ikke være så glad i rosa selv har fått jenter med kobberbrunt hår.

Takker ellers for støtte i mitt fremtidige khakivalg. Ser ut fra responsen som dette i er så galt. Mener å ha sett den i en butikk, og tenkte da at den var grei. Fint at noen som har bestillt den sier fargen er fin.

Vi har khaki sportsvogn. Synes den er fin, det er forskjellige nyanser fordelt på ulike deler av vogna. Så et det skimmer, og det blir fint spill i sola.

Jeg har ikke angret på at vi kjøpte denne fargen, selvom jeg ikke hadde sett den før jeg kjøpte;)

jeg hadde litt lyst på rosa, men synes det ble litt vilt. så jeg kjøpte svart vogn med rosa pose for å den skulle være litt fresh.....:) det ble en fin løsning fo rmeg da:) da kan jeg jo bare bytte posen når jeg blir lei det rosa. svart passer til alt liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...