Gå til innhold

3 mnd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille frøken har i mange uker nå vært fornøyd med stortsett 1 mating på natten(litt luksus) men har heller ikke hatt henne i seng før v 23.15 tiden. driver nå og justerer ned mat og leggetider med 15 min pr uke og er nå nede i siste mating ca 21.45 og stortsett i seng v 22.30 tiden. på det meste har hun sovet 6,5 timer men vanlig var sånn ca 3,5-5 timer i strekk... før mat og så 2-3 timer søvn igjen. totalt ca 9 timer søvn på natten. sover også ca 30 min på formiddag og 30 min på tidlig kveld og 2 timer ca i vogna når jeg er ute og triller v 13 tiden.

men nå er hun blitt en helt ny baby.... våkner etter toppen 3 timer og vil ha mat og det gjentar seg gjennom hele natten.... ikke alltid like sulten heller da men nekter jo smokk.

bare så det er nevnt så har jeg nok melk altså men har også forsøkt med mme på flaske i håp om at det skal mette litt mer men virker ikke sånn.

har slitt med såre pupper,sprekker og sår og sopp siden hun ble født omtrent så det er heller ikke så gunstig at hun skal henge på puppen hele tiden på natten. det merkelige er at hun spiser ikke noe mer eller oftere på dagen....

har også begynt å prate masse og med høye lyder :-) og har snudd seg fra rygg til mage første gangen her nå denne uka:-) morsomt alt det men ikke natten... ;-)

som sagt så har jeg vel hatt litt luksus så jeg klager jo egentlig ikke men jeg bare lurer litt på om det er flere som har det på denne måten? skjer det ett skifte liksom v 3 mnd alderen? synes vi har fått en ny og anderledes baby den siste uka vi:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker øke døgn, gi det noen dager til, og så roer det seg sikkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...