Gå til innhold

Ny tråd for UKE46ere!! Bruk kun denne, så henger vi med!!!

Anbefalte innlegg

Tjohoooo!!!!!

Fick helt panik idag ner jag kom till kontroll kl 13 før då kom jag på att jag skulle tatt blodprøve imorres kl 8. Tack o lov så gick det bra endå og jag hadde 16 egg. Yippie!!!

Uttag blir på onsdag. Desse dager kommer att gå så trøgt.

Hur har det gått før er andra, får håpe ni og har fått positive beskeder.

Fortsetter under...

så bra at det går bra med alle... ganske fornøyd jeg også... hadde håpet på uttak på mandag, men eggene måtte modns litt... var hvertfall 16 der nå... hihi.... slimhinna var 9,5 og det var visst veldig bra....

er dette første gangen for de fleste eller?? er min første runde... håper siste også....

ønsker alle lykke til med uttak!!!

Annonse

Hej

Jag syns det er litt dumt og byte tråd jag. Det er greit att kunne gå tillbake og lese om oss alle. Og det er bare att dra pilen i siden rett ned så er man nede på null komma nix. Kanske bare jag som syns det, vi får se.

Cocco gratulerer med befruktade egg, Og du "tillhør" oss syns jag ettersom du blir ruger i samme uke.

Det der med egguttag er nog veldig individuellt Jag merkte knappt noe. Kan kanske bero på vilka smertestillande man får, det tror jag er litt olike fra klinikk till klinikk.

oki, så bruker vi denne da...

jeg hadde også 16 til nå... det er vel greit utgangspunkt vel....??!! utttak til tirsdag på deg også???

jeg må bare si det igjen, at UL var den første og beste oppturen jeg har hatt på lenge nå.... fikk troa tilbake... hehe

er det "normalt" og oppleve økt utflod i disse dager... syns det har blitt mye mer enn normalt de siste 3-4 dagene.... nesten så jeg er redd for at eggen "hopper" ut her.. hehehe neida, men....

ja, jeg vet... får bare holde seg der inn noen dager til...

hvor mange av dine 14 forrige gang ble befruktet og fine til bruk da?? sånn, hva kan man regne med når man hadde 16 til UL... er det mye å håpe på at 10 blir modne og befruktet??

Annonse

Det blir nog någre fler egg innan du ska ta ut.

De fick ut 18 egg på mig sist, kommer ikke ihåg hur månge som var modne men det var ganska månge. Min man har ikke så månge svømmere att velje på så 7 blev befruktet. 6st delte sig fint.

oki, da får jeg bare håpe i det lengste, min samboer sliter også med svømmerne.... så det blir veldig spennende... så da kan jeg ende opp med 20 egg da, hihihi... kjennes rimelig fult ut inni der nå, så tviler ikke.

blir skummelt spennende den kommende uka....

Hei, jo her står det bra til! Var på ultralyd på fredag og så fint ut. Hadde 18 eggposer og skal ta ut egg på mandag, innsetting onsdag. Får bare håpe alle eggposene er fyllt med fine egg da :)

Men som legen sa, man trenger bare ett, så det er ikke nødvendigvis om å gjøre å ha så utrolig mange.

Veldig glad jeg nå, var godt at det gikk så fint på fredag og at det ikke var noen nedtur. Ganske sliten etter fem uker på hormoner, og etter følelsen av å stadig gå på den ene hindringen etter den andre i denne prossessen - så nå var det jammen godt at alt var i rute! Nå må vi holde på den positive følelsen et par uker. Skal være sykmeldt torsdag og fredag også jeg, har egenmeldingsdager igjen. Hvis det kan hjelpe å slappe av to dager etter så gjør jeg det.

Heia oss!

masse lykke til med uttak i morgen da...

jeg skal sette inn på torsdag og jeg tenkte da og ta det helt rolig fredag og lørda. blir hjemme fra jobb på fredag, egenmelding. føler det riktig... da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke tok det ro, hvis det skulle bli mislykket forsøk....

men det er vel ingen av os som får mislykket nå!!! heier på alle sammen!

Ja, det er bare ett egg som ska till. Men jag er glad før så månge som mulig i det private så vi får noen på frys. Det er dyrt som atten før varje gång man må ta ut nye egg.

Då har vi insettning samme dag. SPENNANDE!

Lykke til alle sammen. Tar Pregnyl sprøyta 2330 i kveld og uttak tirsdag og innsetting torsdag. Veldig spennende. 9 egg fra ca 16 som hadde modnet fra onsdag til fredag, så er nok flere modne innen tirsdag... gikk jo på 2 dager til.... veldig spennende!! :)

da var pregnylen på plass i magen min, enda et skritt nærmere målet....

da er det bare å vente i noen timer før uttak.... eller i 1,5 døgn da

redd egga blir borte jeg, skjønner jo at det ikke skjer men... man blir jo helt tullete i hodet...

skrev på tråden vår... svar meg gjerne der.... hehe.... noe jeg lurer på..... skal ta pregnylen om 50 minutter jeg ca.... spent ja... nei eggene forsvinner ikke.. hehe :) ser forresten gravid ut selv her.... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...