Gå til innhold

Ny tråd for UKE46ere!! Bruk kun denne, så henger vi med!!!

Anbefalte innlegg

Lurte på en ting...

Når jeg sprøyter så har jeg dosering 150. Og har feks en ampull med mengde 300. Når jeg har satt sprøyte i 2 dager så skal jo liksom denne ampullen være brukt opp. Men det er likevel litt igjen i den. Bruker dere det også opp, eller begynner dere bare på en ny ampull?

Fortsetter under...

Er i Porsgrunn jeg også og jeg skal inn tidligere enn deg, men det kan være at jeg er sterkere "tæret" av PCOS enn deg. Kanksje....

Dosen min er 100. Hva er din *2*vil*bli*3*?

Jeg har fått med meg at det er ca 100 til i hver ampulle som kan brukes. De sier her at du tar da resten og så bytter du og tar resterende som du ikke fikk med på resten, på den nye. Merkelig forklart dette og vet ikke om du skjønte det. Står på egen tråd her inne. Står Puregon et eller annet i tittelen. Ligger på første siden som denne tråden :)

Jeg brukte ikke opp min pga jeg visste det ikke før idag. Allerede begynt på ny for 2 dager siden nå.

Lykke til :)

Var det samme jeg lurte på også, tar 150 og hadde ampull med 600 som det så ut som om det var masse igjen i. Jeg bytta ampull, men fikk beskjed om at det var lurt å gjemme resten så kan jeg evt bruke det til slutt hvis jeg trenger bare en dag eller to sprøyter ekstra. Kan jo også hende man får beskjed om å halvere dosen de siste dagene. Tenkte jeg skulle finne ut av det når de sier hvor mye mer jeg skal sprøyte på fredag. Til de allerede fastsatte dagene har jeg jo kjøpt inn nok, så da bruker jeg det først.

Jeg tar 150 og skal på kontroll dag 9. Har litt PCO så var bekymret for at kontrollen var litt seint. Men det er kanskje ikke så gæernt da, hvis dere andre som kanskje har mer PCO/PCOS tar 100 og 125 og skal kontroll dag 7 og 9.

Hej jenter.

Jag tar 300 i varje sprøyte. Undrer varfør tro? Kan det bero på att det er hos mannen min problemet ligger? Eller att jag er øver 40 kanske?

Vi ska og sette in 2 egg. Er ganska redd før tvillinger, min man sitter i rullestol og jag er ju litt eldre. Men det går sig nog till etter vert. Vill hellre ha 2 en ingen, og de vekser ju till sig. Har flere venner med tvillinger og det ser ut som det er "jobbigast" (ikke negativt ment) mellan 2 og 3 års alder.

Annonse

huff huff.... syns egentlig dette går bra.. men idag har jeg mye murringer og stikkinger... det er vel sånn det skal være. men det tar jo så mye krefter... føler meg utmattet.....

men men, nå er det snart over så får holde ut!!!

hei

jeg også har endel murringer og føler meg tung i underlivet... merkelig å si kanskje, men føles på en måte slik. begynner å bli små nervøs for morgen dagen. Null sprøyte da for jeg skal på ul i Porsgrunn. håper alt går riktig vei ihvertfall.......

hei

da er min første sjekk over :) jeg skal tilbake fredag 9/11.

jeg har visst mellom 12-16 egg som modnes :D legen sa alt så strålende ut. skal fortsette med like stor dose og tilbake fredag for ny sjekk. han regnet med at det ble uttak mandage eller tirsdag :D JUHU!!!!!! kjenner jeg slapper mer av nå etter sjekken. deilig.... hehe.......

Annonse

ja ubehagelig med ettersittende klær... liker helst litt store bukser eller med linning som ikke trykker for mye og helst litt slapp genser... hehe... føler magen står som en ballong... hehe.....

håpe du også har mange egg :)

haha..... kjennes på samme måte faktisk...... kjenner stikkinger også, men ikke ofte da.... spes høyre side..... men men..... føler jeg skal poppe når som helst... hehe.... bestilte inn ovitrelle sprøyta istad jeg da.... greit å ha i hus liksom når jeg vet at den snart skal taes. er så spent..... og nervøs for uttaket. min kjære kommer hjem tidligere også. det er jeg kjempe glad for!!! ble glad når jeg fikk meldinga.

er liksom i forvirret følelse nå.... hehe... er lykkelig samtidig som jeg er spent og nervøs, men har gode følelser inni meg ved at jeg føler at alt kommer til å gå bra. håper det gjør det også. er ihvertfall positiv. heldigvis! hehe....

hmmm.. godt spørsmål.... har lurt på det samme selv... bare vi to som er aktive.... ja, får håpe alt går bra med dem. hadde vært koselig å hørt fra de andre også.... spennende. Hørte forresten i Porsgrunn igår av sykepleieren at barn nr 1000 blir født om en måneds tid. det er jo kjempe gøy. altså selvsagt da de som har fått hjelp der... :)

lykke til i morgen ihvertfall.... er nok hjemme allerede jeg når du har time.

oi så gøy da...1000 barn på 3 år??!!!

startet di ikke i 2004...

da har det jo noe for seg ja...

ja jeg er vel ikke hjemme før ved tre tiden jeg.. spennende dager og uker i møte nå!!!

Joda er her, har bara ikke haft noe speciellt att skrive om. Har litt dårlig feeling denne gången, men det er nog før att jag har gått med noen høstvirus i ett par månder, så psyket er vel ikke helt på topp. Får håpe att det er en masse positiva besked imorra før oss alle.

Alevi, tyr og soesta hur går det med er.

Soesta du blev ju sykemeldt, går det bedre med dig.

Bra her. Veldig spent på ultralyden i morgen - vår første gang. Føler magen er skikkelig stinn. Så jeg håper det er et godt tegn. Kjennes iallefall ut som om noe skjer der. Forhåpentligvis er det en hel haug med egg som ligger klare for action. Ellers har jeg de siste dagene følt meg lemster i begge sidene av magen. Som om jeg skulle ha tatt litt sit-ups. Jeg er iallefall ved veldig godt mot og håper at det hjelper.

Masse positive tanker til dere alle ;o) Lykke til!

Hei dere - ultralyd i morgen for meg også, blir veldig spennende. Bytter på å føle meg full av egg til å føle at det kanskje burde føltes litt fullere.. Men det er åpnebart noe som skjer der. Jeg har bare gått på 150 da og det er første gang, så kan jo hende jeg må sprøyte litt lenger. Men legen mente det måtte bli uttak i neste uke uansett.

Krysse fingrene for at alt er fint i morgen, utralyd-gjengen!

Vet faktisk ikke når de startet opp jeg, men 1000 barn er bra.på den plata med flagg hvor de har satt pin på steder som barn er blitt født av de de har behamdlet, så har de satt opp hvor mange som har blitt født da innen 1.november i år. Ganske mange da som er født etter 1.nov..... se på den i morgen i Porsgrunn!

Oj, mange som skal på UL i morgen. Så spennende.

Er dette første for dere alle? var på onsdag, så får beskjed i morgen når alt annet skjer....

Skriv inn alle sammen etter ul i morgen da. er spent på alles vegne her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...