Gå til innhold

Brunlig grums på papiret


Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Er nå 5+3 og har fått brunlig grums på papiret siden i går ettermiddag når jeg er på toalettet. Det er ikke snakk om mye. Ingen smerter

 

Noen som har erfaringer??

 

Skal til legen etterpå idag da jeg har har hatt sa tidligere men da var det rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei legen sa til meg at dette ikke va farlig, men i mitt tilfelle ente dette i en sa... hadde brunt utflod i et par tre dager før jeg begynte å blø...

 

men som sagt d er veldig mange som har dette og d går bra... :)

 

spiren sitter nok skal du se:)

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har hatt brunt utflod uten smerter ett par uker nå uten at det har utviklet seg videre.

 

Men jeg veit det ikke er lett å slappe av hadde brun utflod da jeg mistet sist også men da utviklet det seg til blødniner etter ett par dager,

Men det er jo større sjanse for at det går bra en galt :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i ... mye større sjanse for at d går bra...

 

beklager jeg håper ikke jeg skremte deg på noen som helst måte.. tenkte ikke så langt før jeg skrev dette... sorry, jeg beklager veldig...

 

 

Dette går kjempe bra, men d er greit og få skjekket d opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker for svar jeg :-) Ingen her har gjort meg mer bekymret enn det jeg allerede var!

 

Har vært hos en utrolig hyggelig lege nå, som har sykemeldt meg i helgen(har egentlig jobbehelg). Har tatt hcg prøve og skal ta ny på mandag. Og så føyde legen til at hvis det ble noe mer skulle han sende meg på ul. (Og jeg spurte ikke engang)

 

Men han mente at dette ikke kom til å utvikle seg til noe mer,. men det gjenstår jo å se.

 

Så da er det bare å vente til over helgen.. Lang ventetid men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Leste med interesse... Fikk nemlig litt brun utflod i dag selv, er 5 uker +4 på vei.. Skal ikke mye til før en blir supernervøs nei. Har mistet 2 før nemlig. Men da var det bare blod og ikke noe brunt i det hele tatt. Så en får håpe det er som det skal. Er jo så mye som skjer inni der at.... Håper det går bra med deg. Ønsker deg alt godt, selv om usikkerheten er der en tid. Jeg må tenke at jeg har ikke kontroll uansett, så det hjelper ikke å bekymre seg.... hmm... ;)

 

Hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt 4 SA og født et barn.

Og alle gangene jeg mistet, var det først lyserose som utviklet seg til masse blødninger i løpet av 3 dager.

 

Da jeg fikk sønnen min, hadde jeg mørk brun utflod i 5 dager da jeg var 11 uker på vei. Men det stoppet opp, og noen mnd etter fikk jeg en stor frisk baby =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykkte på lagre for fort :P

 

Det jeg skulle fram til, er at det går nok bra. Men du kan jo bestille time hos lege, og få tidlig ul.

Det har jeg fått alle gangene jeg har hatt blødnnger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen jeg var hos mente at så lenge det kun var brunt, og ikke noe klumper og smerter så mistet jeg ikke. Men klarer ikke helt å slå meg til ro med det da.. Men fikk jo som sagt beskjed om at jeg kunne få ul om det ble noe mer etter helgen.

 

Håper det går bra med deg også!!

 

Klemx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den beskjeden fikk jeg også av legen av d sikkert ikke var en sa, siden jeg ikke hadde vondt.. så gikk d tre dager og jeg fikk skikkelig vondt... da var d en sa allikevel,det kan fort snu, men dette går nok bra..

lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta en hvit løgn for å få skjekket at alt står bra til med spiren.

Bedre det enn å stresse og være bekymret. Leger er jo borti slikt hele tiden, og jeg tror ikke de forstår helt for en belastning det er å ikke vite.

 

Men satser på at det stopper opp nå i helgen, og at alt går bra med deg og den lille resten av svangerskapet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en belastning å ikke vite. Men samtidig vet jeg at det er så tidlig at man mest sansynlig ikke ser et bankende hjerte uansett om alt står bra til eller ei på ul.

 

Og jeg får ikke gjort noe fra eller til, og jeg må uansett få tatt den hcg prøven til mandag igjen for å se om det er stigning eller ei.

 

Så da venter jeg bare. Jeg er egentlig rolig her jeg sitter siden jeg gjør det jeg kan.

 

Men det kan gjerne stoppe,( ikke at det er mye, men det lille som har kommet):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! I mitt tilfelle var ikke dette noe å bekymre seg for i det hele tatt. Jeg hadde brunlig utflod da jeg var 4+0, altså den dagen jeg egentlig skulle hatt mensen. Det kan skyldes at kroppen ikke helt har skjønt at den er gravid.

Jeg skal på tidlig ul, men legen skriver bare dette som grunn på søknaden fordi man må ha en grunn. :) Tror du kan ta det helt med ro jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia! Jeg skulle nå bare hive meg inn her blant alle andre.. For jeg har også opplevd brunlig, noen ganger mørkerødt "spor" på papiret etter dobesøk.. Så fikk komme til UL og han fant ut jeg var litt over seks uker på vei og hjertet banket..

 

Sist jeg mistet så gikk d veldig fort fra det kom noe på papiret og til jeg fikk gruelig vondt i magen (og da mener jeg VONDT) og så begynte det å blø. Nå har det gått over en uke med litt brunt nå og da, uten noe mer har skjedd, så jeg håper det kan gå greit nå.

 

Lykke til! Og veldig ok innstilling at man kan faktisk ikke gjøre noe fra eller til.. For selv om det er aldri så trist, så er det jo mest sannsynlig at det er noe feil en plass...

 

Håper det går kjempefint med deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si en liten ting jeg også, selvom jeg ikke hører til her inne (bare sniker litt og håper det blir min tur igjen også snart)...Jeg mistet (sa) i uke 7 for 1,5 år siden. da var dte brunt først, så kom blodet... Nesten akkurat som når jeg får mensen. Men da jeg gikk gravid med datteren min fikk jeg også litt brundt-slim-blodrester-liknende... flere ganger. Etter 3 mnd som gravid, fikk jeg det faktisk hver gang jeg skulle ha hatt mensen (hvis jeg ikke var gravid da selvf). merkelig, men det gikk finfint det. Sitter her med en frisk og rask jente på over 8 mnd :-)

 

Lykke til med magen alle sammen! Der er en så fantastisk tid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...