Tonje&Ken Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Er interressert i høre erfaringer med bruk av babycomp. Er det noen som har en til salgs?
mamma 84 Skrevet 4. november 2007 #2 Skrevet 4. november 2007 Har en ladycomp tilsalgs da Er egentlig veldig fornøyd med den, selv om vi ikke har brukt den så mye. Rakk ikke begynne med den for 2 år siden når jeg fikk den, for da ble jeg gravid. Brukte den i litt over et halvt år nå, men var litt sløv med å bruke kondom på de usikre dagene den siste syklusen, og da ble jeg gravid. Så nå kommer jeg til å selge den, og gå for spiral. Men jeg synes den var veldig sikker, og veldig fint og naturlig å bruke.
gilgi Skrevet 4. november 2007 #3 Skrevet 4. november 2007 Hei sånn jeg har en til salg. Her er linken. http://barnimagen.rubrikk.no/MarketBrowse.aspx?mg=8&fc=38,2,0;39,454,0
Tonje&Ken Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Kan man oppgradere ladycomp til babycomp? iallefall hvilken pris vil du ha for den " mamma84" ?
gilgi Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Hei sånn, vet faktisk ikke om det går an å oppgradere ladycomp til babycomp. Jeg selger min for 4000 kr. Hvis intressert send meg gjerne mail på [email protected].
Maja☆ Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Ja, du kan få oppdatert ladycompen til en babycomp ved å sende den inn til buenaventura. De legger da inn de ekstra delene som manger og skifter deksel. Dette koster rundt kr 1500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå