Gå til innhold

trillingmagen :)

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen alle sammen!

har ikke skrevet mye siden sist,kvalme og bekkenløsning tok helt av,men nå har kvalmen endelig avtatt,det blir mindre for hver dag...takk å pris.Magen vokser,nå ser jeg ut som om jeg er ca5-6 mån på vei m en.Har fått time 20 nov,for duotest/ultralyd...er veldig spent og grugleder meg,tenk om den forrige gynekologen tok feil,har jo vent meg til tanken m 3 små.Vel vel,bare det er liv og allt ser bra ut,skal jeg være glad.

jeg er nå 50% sykemeldt,og d går greit,håper på og kunne jobbe litt til,er sååå forbasket kjedelig og bare gå hjemme.

Oppdaterer etterhvert...:)

Ha en fin fin dag alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI!! Så utrolig spennende med 3!!!

Når har du termin?

Jeg skal også på duotest, men ikke før 5.desember (ca 12 uker)

Kos deg masse med de 3 i magen :o)

Skrevet

Hei Evius!!

Takk takk!Jo det er nesten for spennende.

Termin etter siste mens er 26 mai,men det blir nok sikkert i løpet av april,vi får se va de sier i tromsø den 20

vennlig hilsen fra

Skrevet

Hei. Godt gjort at du jobber synes jeg, med kvalme og bekkenløsning. Får håpe det er i retur! Jeg har håpt det flere ganger og ventet på stor formen, blitt lurt mange ganger.. Nå er det bedre, er i uke 26 i morgen, er diger og mangler jobb motivasjon i stedenfor nå. Jeg har bare en baby i magen men er vel stor. Spist masse usunt og ikke klart å bevege meg så da får jeg jobbe med den saken om noen måneder. Enig med du at det er kjedelig å gå hjemme, blir så sløv av det, får ikke gjort noe mer av den grunn heller jeg da.

Skrevet

3 i magen på en gang ja..oi det må være spesielt:)

Så siste programmet av jordmødrene,der var det en trillingfødsel..

og i neste ukes ukeblad er det intervju med henne,og nydelige 9 mnd gamle trillinger(abbonerer derfor vet jeg det)

Tenkte bare å tipse om du skulle ha lyst å lese.. ;)

Lykke til,dette blir litt av en opplevelse,håper du får en fin ventetid frem mot fødsel :)

Skrevet

Trillinger, det er en stor last det :-) Vi andre som bærer på bare én kan jo synes det blir mye innimellom.

Lykke til med duotesting og alt annet :-D

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei på deg, og gratulerer med 3 i magen.

Så flott å høre at du fortsatt jobber, Jeg har termin samme dag som deg, men jeg har "bare" to i magen. kvalmen har tiltatt etter uke tolv, og nå går jeg rundt her og kvekker. Har ingen matlyst, og spiser bare av nødvendighet. Har vert sykmeldt i to uker, og ser ikke for meg at jeg kommer i jobb igjen. (sykepleier på en medisinsk sengepost)

I morgen er det første UL etter svangerskapet ble konstatert i uke 8. Er kjempespent, og driver og innbilder meg at der bare er en igjen der inne :-) Mange rare tanker i hodet for tiden.

Det blir spennende å følge med på hvordan det går med det.

Lykke til!

Skrevet

Hei hei!

Nå er jeg 100% sykemeldt,og ska ikke i jobb igjen.Jeg har egen frisersalong og må bare stenge hele greia,litt tøft økonomisk,har ikke ordnet m/sykepengeforsikring for selvst,næringsdrivende.

Men men,får jo litt alikevel ,65%.

Ja det er utrolig spennende med flere små i magen,jeg har hvert på ul,og fått svar ang,nakkefold osv.Svarene var heldighvis positive så langt,jeg ble også usikker når ul dagen nærmet seg,begynte og tenke att nå er der bare 2,eller tenk om det er 4:),sikkert helt naturlig reaksjon,vi blir jo litt ekstra engstelige vi gravide:))

Masse lykke til m Ul.Det er helt fantastisk og se dem turne der inne:)

Klem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...