Tre små & mammaen Skrevet 2. november 2007 #1 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg bruker å si til ungene når de skal legge seg fkes: "sov godt lille vennen min. Mamma er kjempeglad i deg" Så nå de siste kveldene har han minste begynt å si "God natt lille mamman min" Og i morgest gikk han inn på rommet til broren sin og sa: "God morgen lille storebroren min" Søte de små:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 2. november 2007 #2 Del Skrevet 2. november 2007 Ja nå tar de fort etter oss. Så søtt da å få de ordene tilbake. Siri har jo blitt litt trassete om dagen sp vi har begynt å bruke en skamme krok, men her om dagen kommer hun inn i stuen med dokka si og sier "FY deg" og setter dokka i skammekroken. Da måtte jeg nesten le litt. Ellers er det alt hun gjør skal dokka gjøre også. En riktig liten hermegås er hun om dagen, morsomt er det jo også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubblubb Skrevet 2. november 2007 #3 Del Skrevet 2. november 2007 Lillemor sier ofte "Vi ses imorgen!" hvis hun går ut av rommet eller skal legge seg. Det sier de alltid når vi går fra barnehagen. Ellers gjør hun forskjellige ting, som f.eks. å hoppe ned fra dørstokken e.l. og så spør hun "Var det kult!?" (=storebror...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 2. november 2007 #4 Del Skrevet 2. november 2007 Pappa'n til Lille er veldig hjelpsom og han spør ørten ganger om dagen om jeg eller Lille trenger hjelp hvis vi sliter med noe eller jeg gjør husarbeid *drømmemann* I går kveld kom jeg inne i stua med armen fulle av rent tøy som skulle brettes.....bare sånn for å gjøre samtidig som jeg holdt LIlle med selskap til barne-tv. Da han så meg ytbrøt han "oi..trenger du hjelp mamma?" *fnis* Det skulle blitt noe til bretting. Søt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 3. november 2007 #5 Del Skrevet 3. november 2007 "Ha det bra, lille venn!" er en strofe jeg kjapt får i retur, det samme med "Mamma e glad i deg, vett du!", da sier hun "Ja, mamma e glad e deg vett du!" Det siste hun har plukket opp er: "Hadet på badet, din gamle sjokolade!" Og da vi satt her og så Viking-kampen i dag, satt hun: "Heia Viking!" og når det var stopp i spillet kom det: "Herregud!" Hm...tror hun har sett for mye fotball med pappa'n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå