Gå til innhold

Julebord Oslo-jenter med termin i mars 2008

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Takk for sist, selv om det ble en kort visit for min del var det hyggelig å se alle ; )

Jeg tror at jeg skal klare å komme på julebordet, gir deg nærmere beskjed. Kan være at vi skal en tur til danmark.

Vi sees snart igjen ; )

• 2 uker senere...

Hei, jeg har aldri vært på bimtreff før, og det hadde jo vært så koselig. Men bare noen spørsmål... :)

- Hvor mye koster dette julebordet?

- Hvor lenge varer det sånn ca?

- Kjenner dere hverandre fra før?- Blir jeg den eneste som ikke har møt noen av dere før? :)

- Antrekk? Kjoler? eller?

Satt akkurat og tenkte at det hadde vært så morsomt å få dra på julebord, men at det ikke var mulig. Å så gikk jeg på min daglige runde på BIM å vips så kan det hende at det blir julebord på meg også! :)

Jeg har menyen til restauranten på mail, med priser, så hvis du vil ha den kan jeg sende den til deg.

Antrekk, jeg har lyst til å pynte meg litt men det bestemmer du helt selv. Det viktigste er at man føler seg komfortabel.

Når det gjelder hvem som kjenner hverandre fra før eller ikke, så er det en ting vi har til felles: Vi skal bli mammaer i mars neste år. Min erfaring er at med en slik fellesnevner er det som om man har kjent hverandre lenge. :)

Håper vi sees!

Annonse

Så koselig at det er so mange "nye" som har lyst å bli med denne gangen. Jo fler dessto bedre!

Jeg kommer, men lurer litt på det nye stedet du har funnet åt oss Tonje. Leste på hjemmesiden at lokalet er på 600kvm! Med den plasseringen det har lurer jeg på om det er er et telt? Kan jo være greit å vite i forhold til antrekk... Maile meg gjerne menyen :-)

Helena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...