Gå til innhold

Røyke inne!!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan virkelig ikke skjønne at noen røyker inne i det hele tatt!!! Gravid, ikke gravid eller venn av gravid... Det lukter så drit vondt, og om det er noe som er trashy så er det nettopp det! Virkelig så ekkelt! Svigermor røyker inne, selvom vi er på besøk med datteren vår, og jeg er glad vi har bestemt oss for å feire jul hjemme hos min egen mor denne julen, for denne julen har vi en liten baby, og aldri i verden at jeg drar dit på besøk med den lille om de skal sitte og dampe!!!

Folk som røyker inne lukter gammel-manns-drit! Takk til Høybråten for røykeloven! Kanskje det eneste bra han har og kommer til å ha gjort bra noen gang. Kan nesten ikke forestille meg at folk faktisk har kunnet sitte og spise i et røykfult lokale.

Så, til dere som røyker inne; jeg tror ikke dere er klare over hvor jævlig ille dere lukter!!!!

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt enig med deg alt du skriver og har de samme holdningene.

Eneste forskjellen er at jeg er røyker (3-6 daglig) som røyker ute, alltid gjort det.

Gikk lang tid før jeg besøkte min inne røykende svigermor og vigerinder med førstefødte. Da jeg først gikk, jagde vi de ut og senere på kjøkkenet med døren godt lukket. Det blir aldri feiret jul der, men der er det andre grunner til også.

Syns det er en fryd å gå ut å spise uten røyken trykkende i lokalet og for ikke å snakke om den helgen man kunne ha på de samme klærene dagen etter man hadde vert på byn. Så ja vi setter pris på den vi røykere og. :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Ingen burde få lov til å røyke inne!!!!! Herreguuuuud for en motbydelig lukt det er; så kvalmende, så intens ekkel!

Jeg røyker selv, men har fra den dagen jeg begynte med skiten vært målbevisst om at det skal foregå UTENDØRS! Og det har jeg også klart å holde i disse 9 årene jeg har røykt.

På fester,ut å røyke, hos venner; ut å røyke, hjemme; ut å røyke og det uansett vær og vind!!

Jeg har en svigermor som røyker 25 om dagen (hun er nordlending og en pest og plage) og hun røyker akkurat der det passer henne...som hun selv sier: "Æ røyke kor æ vil, når æ vil, så hold nu kjæften på dæ!"

Og hun holder ord, for når barna mine er på besøk hos henne, sitter hun i stua å røyker og river kjeft til dem hele tiden.

Jeg har sagt at hun får gå ut ilag med meg og røyke, men det er hennes hus, så hun røyker inne, svarer hun tilbake da.

Min samboer (sønnen til denne heksa) hater henne for det + mye annet, så han hiver henne ut hver gang hun vil tenne en røyk inne.

Håper folk som røyker inne får litt vett i knollen, og går ut og røyker istedenfor å utsette alle andre rundt seg for passiv røyking og stinkende klær osv!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Røyk ute, da røyker man mindere! :)

• 5 uker senere...
Skrevet

ooohhh myyyyyyyy Goooooddd!!!

Ikke for at røyklukt inne lukter godt, kunne ikke tenke meg det selv.

MEN...dere dømmer som dere skulle vært Gud selv. Glad jeg ikke er venninne med noen av dere....

Skrevet

Er enig i at det er en uting å røyke inne... Men uansett bestemmer alle i sitt eget hus! Jeg er sikker på at svigermora di synes du er like stor pest og plage selv om du mest sannsynlig IKKE er nordlenning!

Hun er faktisk i sin fulle rett til å gjøre som hun vil i eget hus,- selv om jeg mener at hun selvsagt burde ta hensyn til barna.

Røykte du under svangerskapet foresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...