Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Syns dere det er fint eller? Har helt forelska meg i det navnet, men typen er ikke helt med... Hva syns dere?
Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 sorry ass men trionetta er jo p-pille merke!, men amalie er ett kjempe fint navn
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Er enig der.. Det er og blir p-piller.. Noen navn og ord er eid, litt som whiskey eller brunost Men Amalie er pent og det er sikkert mange andre navn som går godt med det!
teso6 Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 jepp, tenker P-piller.... sorry. Amalie er fint.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Åå, Trionetta burde jo min første ha hett hvis det hadde blitt jente, for jeg ble gravid på Trionetta Så kanskje det hadde passet godt som navn Kanskje jeg skal gå for Cerazette som navn hvis det blir jente denne gangen? Men alvorlig: Nei ikke kall barnet opp etter et p-pillemerke!
Vannmann35 Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Trionetta er et p-pille merke ja, samt at jeg tenker på TrioVing... Amalie er jeg bare lei - skikkelig poppisnavn + hunden til venninnen min.
Truseprinsesse Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 P-pille Amalie er det nok ja. Tror de fleste jenter(over 16) og kvinner får assosiasjoner til p-piller av det navnet.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 du sitter vel der og ler godt nå, som fleiper sånn for dette kan ikke være seriøst
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Hulligummi om det ble gutt, kanskje...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #15 Skrevet 3. november 2007 Kva er det å skrive Trionetta Amalie då!!!! ?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå