Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Håper virkelig jeg klarer det denne gangen.Tok siste røyk på mandags kvelden og har ikke røykt etter det.Har prøvd maaaange ganger og sprukket hver gang pga sterke abstinenser.Meeeen denne gangen har jeg ikke så voldsomme abstinenser.Hm jeg tenkte på hvorfor og?Jeg har byttet til koffeinfri kaffi.Det står at kaffi og røyk gir større abstinenser.Fikk prikking på leppene,sug i brystet,hodeverk,sint uopplagt osv men nå er alt det borte.Bare litt sug av og til men det går over-Bytt til koffein fri kaffi jenter å drikk det et par uker før du slutter.Da jeg sluttet med koffein for en mnd siden hadde jeg hodeverk og samme følelse som når jeg har sluttet å røyke.Lykke til dere andre her inne også.Om dere ikke klarer å slutte er det jo kjempe bra uansett om dere kutter ned.Jeg klarte det ikke forrige sv skap men håper å klare det nå.Klem til dere alle.
Prinsesse juli08 *FØDEKLAR Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 GRATULERER!!!!!! Så utrolig bra! Du er kjempeflink!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Å takk:-)var ikke verst å få et svar.I dag er det 10 dager siden jeg tok en røyk.Hvordan går det med deg da?Jeg har tenkt sånn at om jeg tar en røyk så vil jeg bare fortsette å ikke tenke at jeg har sprukket..Jeg gjør mitt beste.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 mENTE SELFØLGELIG IKKE AT JEG VIL FORTSETTE Å RØYKE HVIS JEG ER SÅ DUM Å TAR EN RØYK.Mente at da kaster jeg bare røyken å fortsetter å ikke røyke.Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå