Gjest Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg får ikke til å gi tulla tran! Hun bare åpner munnen så alt ramler ut igjen, og liker det aldeles ikke. Jeg har begynt å ta det for at hun skal få litt, men det er jo begrenset av hva jeg tar som hun nyter godt av. Kan jeg blande tranen i mm på flaske?
trollet66 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Det ville ikke jeg gjort!!!!! Hvis hun ikke vil ha tran i munnen, vil hun helt sikkert ikke ha en hel flaske som smaker av tran...... Ta en liten sprøyte, og trykk bittelitt tran i henne , få dråper av gangen, så kommer det seg etter hvert. hun behøver ikke få full pott med en gang. husk at det er uvant for henne. har du fremdeles problemer, så gi d-dråper en stund, det er bare 5 dråper til dagen.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 okei, da skal jeg prøve det. får man kjøpt d-dråper på apotek? heter det bare det? takk for svar:)
trollet66 Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Du bare spør etter D dråper ja. Bruker det til tulla mi, ikke for at hun ikke liker tran, hun spiser det med liv og lyst, men hun er en storgulper, og tran på returen lukter URK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå