Gå til innhold

gravid å slankepiller.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har gått på slankepiller nå i lengre tid, for å få fortgang på vekttapet. skulle ned 10 kg, for så å ta brystreduksjon. Men har fått lavt stoffskifte (nedre grense) etter forrige fødsel (feb 07), og har hatt problem med å gå ned. så vi har prøvd med to typer sl.piller, de sisste 14 dagene begynte jeg på acomplia, men gikk opp to kg..... forsto ingenting!!!

før mandag, da tok jeg en test, kun for å utelukke graviditet..... har vært såååå forsiktige, men den viste positiv.....

litt av ett sjokk!!! men veldig koslig.

er litt bekymmret om alt er som det skal, men tror å håper at alt er ok.

det virker slik ihvertfall.

legen min er syk, men har avtalt tidlig UL.

noen andre som har noen erfaringer med dette? har det gått bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidlig i graviditeten får ikke fosteret næring fra mammaen. Så det har nk gått helt fint. Vet lite om det du har problemer mëd men jeg tror du skal være forsiktig med medisiner til du har fått evt godkjenning av lege! lykke til, å gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet får næring fra moren gjennom hele svangerskapet og er spesielt sårbart de første tolv ukene, så du bør slutte med medisinene med en gang til du får tak i lege. Er din egen fastlege syk skal han ha en vikar ev. ved et annet legekontor som skal ta ansvar for hans pasienter. Ev kan du bestille time på et privat legekontor, der får du ofte time på dagen.

Det er mange som har tatt medisiner, alkohol og lignende i begynnelsen av svangerskapet før de visste at de var gravide og alt har gått helt fint. Så mest sannsynlig er alt bra med den lille spiren din.

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...