Gjest Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 MInsta er nå 6 mnd og etter en brystbetennelse da hun var 4 1/2mnd så gikk melkemengden drastisk ned, pluss at hun i samme tid fikk de første tennene. Nå ammer jeg litt 1-2 ganger om dagen og hun har svært liten tålmod til puppen virker det som. Jeg får heller ikke spreng lengre og pumping fungerer dårlig siden jeg rett og slett ikke har tid til denslags med en aktiv 2åring, gutt på 9år som også trenger oppfølging og en svært så aktiv 6 mnd gammel tulle som krabber over alt. Alikevel så føler jeg meg "skyldig" som ikke prøver mer....trist å gi opp ammingen så tidlig...men hva gjør jeg???
trollet66 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hva ønsker du da?? Øke produksjonen?? Eller vil du høre at det er greit det du gjør nå....? begge deler er jo egentlig ok, du må selv velge det som er best for deg. Tross alt er litt mm bedre en ingenting... Dersom du vil prøve å øke, kan du legge inn noen pumpinger når ungene sover f.eks.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Gir det lille jeg har så lenge hun vil ta det har jeg kommet fram til. Snakka med en helsesøster om det i dag og hun mente det var like greit. Lite poeng å styre når ungen ikke har tålmod og pumping fungerer dårlig. Føler meg endelig komfortabel med det. Ungen er frisk og sterk, tidlig ute og noen mister interessen for å die når de begynner å få smaken på annen mat vist nok. Lite å gjøre med. Jeg har stått på som en helt, fikk sopp og brystbetennelse da hun var 3 uker og har had 3 brystbetennelser i ettertid, fullammet i 2 mnd og måtte starte med litt mme pga for liten vekt økning..men hadde mye melk til hun var 4 1/2 mnd og jeg fikk min 4 og siste (til nå) brystbetennelse..rimelig drittlei puppene mine...sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå