Smultron` Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Er på rundjakt, men virker som det er mye snuskerier rundt om. Takk for all hjelp.
hund&barn@fullrulle Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg helt, men tenkte jeg skulle skrive akkurat det du hadde skrevet. Det ER mye snusk på den rasen. Ganske overavlet pga populæriteten og den dyreste hunden man kan kjøpe... Vær OBS, prøv å finne noen i miljøet du kan stole på, reis på utstilling og finn de som går dit, sjekk linjer osv osv. Det er en veldig artig hunderase da
Smultron` Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Er ofte innom finn.no og man kan nesten se på noen av bildene hvor seriøse de er. Noen hus ser jo sinnsyke ut, møkkete og rotete. Bildene er av meget dårlig kvalitet osv... hehe. Jeg får vel bare fortsette å lete. Hund skal det bli
hund&barn@fullrulle Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Hm, er ikke akkurat enig med deg der da. Klart du kanskje kan luke ut noen, men om du tror at hvordan huset ser ut har noe med åssen hunden er så tar du feil. En chihuahua som går på finn.no hadde jeg IKKE kjøpt uansett. Når du skal betale 20000 for en hund gjør du mer enn å lete på finn!!! Kom deg på utstilling, sjekk klubben, finn hjemmesider og "grav" etter info. Men lykke til.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Jeg har en kollega som driver oppdrett på disse søte små =) Hun bor på Os. Hun har en hjemmeside, noe som jeg ikke husker hva var nå da :/
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Du kan gå inn på www.canis.no der står alle opdrettere som er registret
adrienne Skrevet 24. november 2007 #7 Skrevet 24. november 2007 Hei, her er en link: www.chihuahua-ringen.no Chihuahua norges offesielle side. Der finner du mye nyttig informasjon, samt nr til valpeformidler som kan opplyse vedr. kjøp av valp. Som nevt over er det ikke finn.no det beste stedet å lete etter valp. Du kan være heldig, men sannsynligheten for snusk er stor. Som nevt over, kan det være lurt å ta deg en tur på utstilling. Der vil du treffe på oppdrettere, samt se noen av hundene deres. Når du får kontakt med oppdretter, grav og spør, og undersøk mest mulig. Det vil du få igjen for senere. Kan forøvrig si at prisen ligger på ca. 17-20.000 i Norge pr.i dag. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå