Gå til innhold

Nå vart det endelig min tur!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter att legat på sykehuset en uke pga svangerskapsforgiftning blev det bestemt att jag skulle settes igang mandag 29 okt, vattnet blev tatt kl 16.30 och legen lemnade rummet med orden: nå får vi se vad som skjer i løpet av en timme så får vi vurdere om du ska få riestimulerende dropp. Ca 20 sekunder senare låg jag med fulla rier!!! Tror legen och jordmor blev lika chockerte som mig att det gick så for før ingen hade førberet føderummet eller ringt anestesilegen (hade bestemt mig før epidural) Ca 2 timmar senare kommer han och ska setta epiduralen men før han klarar få satt den begynner mina pressrier och det blir ingen epidural... Jag er så glad att det finnes lustgas!!!!!!!!!! kl 19.45 ser vi Lina før førsta gangen, en nydelig liten jenta på 2810g och 48 cm :)

I dag har vi endelig fått komma hjem och ska bara kose oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!! :D Så gøy!!!

Skrevet

Gratulerer masse med lille Lina! Kos dere :-)

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta, Christel!!! Så flott at alt gikk så bra:) Masse klemmer fra meg (med stor mage enda...)

;)

Skrevet

Gratulerer Christel!!!Så bra at det gikk så greit for dere!

Helt utrolig dette her..bare meg og lunajenta som får november barn av denne gode gamle gjengen vår jo! ;)

Håper min lille mann snart har lyst å komme ut å hilse på!

Kos dere masse med den lille jenta deres!

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse med lille Lina!!:) Du har vært kjempeflink, Christel! Veldig koselig å ligge på sykehuset samtidig med deg:) Gleder meg utrolig til å se henne!

Mange klemmer til dere begge!

• 2 uker senere...
Skrevet

GRATULERER :-):-):-)

SÅÅÅÅÅ herlig!! Gleder meg til å se Lina!!!

Denne siden fant jeg først i dag jeg altså, så træg til å gratulere altså..

Masse klemmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...