heisand? Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 har supre bøker om Cato Isaksen. Men leser de med en gang de kommer ut og sitter da og venter i evighet til neste bok. Er det noen der ute som vet om andre liknende krimbøker? eller forfatter som du er godt fornøyd med?
Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Henning Mankell? Han og Unni er mine favoritter!
heisand? Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 bra bøker fra han ja ) men så dum som jeg er så har jeg sett alle filmene som er basert på de bøkene og da er det jo ingen spenning igjen.
plastblomst♀♂♂ Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Ble ferdig med honningfellen i går! Det var den andre Unni lindell boka jeg har lest, og liker de kjempegodt. Har også lest endel Henning Mankell, han er også en favoritt hos meg.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 jo nesbø, karin fossum og anne holt liker jeg sine krimbøker...
Gjest Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Bøkene og filmene kan ikke sammenlignes synes jeg. Det blir noe helt annet!
KjerstiG Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Hei. Har det på akkurat samme måte. Unni Lindell er den beste krimforfatteren synes jeg. Leste ut den siste boka på bare noen dager. Nå har jeg begynt å lese bøkene om Harry Hole av Jo Nesbø, og synes de også er veldig bra, så han kan jeg anbefale. Anne Holt, og Liza Marklund er også noen jeg anbefaler.
heisand? Skrevet 1. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2007 Liza Marklund er jo bra hun og. Men den nest siste boken var veldig kjedelig. Men lurer på om jeg skal kjøpe den som nettopp har kommet. Vet ikke hva den heter, noen som vet? Noen som har lest den?
heisand? Skrevet 1. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2007 Finnes det oversikt over rekkefølgen om Harry Hole? Er litt gøy å lese riktig tid
ToPrinsesser<3 Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/Jo_Nesb%C3%B8#Bibliografi
Gulosten™ Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Ååå jeg elsker alle de ovennevnte forfatterene!! Storyen om Harry Hole er utgitt i følgende rekkefølge: Flaggermusmannen (1997) Kakkelakkene (1998) Rødstrupe (2000) Sorgenfri (2002) Marekors (2003) Frelseren (2005) Snømannen (2007)
*Kari* Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 Den siste boka til Liza Marklund heiter Livsttid. Eg syntes Nobels Testamente var veldig spennande, spesielt med det som skjedde i forholdet mellom Annika og Thomas. Lurer veldig på fortsetjinga. Hadde eg ikkje vore rimeleg blakk hadde eg kjøpt den nye, klarar ikkje å vente til jul..
*Kari* Skrevet 1. november 2007 #14 Skrevet 1. november 2007 ..gløymte anbefalinga mi. Jan Mehlum sine bøker om Svend Foyn, dei synes eg var bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå