Gå til innhold

kan man få UL hos legen når man er der for å sjekke hcg nivået?


liljeblomst

Anbefalte innlegg

vil så gjerne vite med en gang om det er noe "på gang" eller ikke..har skjønt at eg må vente noen dager på svar på hcg-blodprøvene eg skal ta i måro..men kan eg be om UL når eg skal til legen i måro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleset leger har ikke ul på kontoret, og man får sjeldent ul om det ikke er noe spess så tidlig!

Men det går jo ann og spørre da:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har legen din ul? Hvis det er en lege som har ul og som tar deg på alvor får du nok det hvis du spørr. Har han ikke ul spørr om henvisning til en som har. Det fikk jeg uten problem. Alt for å klare å slappe av og nyte denne spennende tiden.Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte og si att om du er veldig tidlig på vei, kan de faktisk ikke se noe!

Hos meg så de ikke noe før i uke 6!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar! får se i måro om legen har UL eller ikke..men har legen noen andre tester han kan ta for å se om eg er gravid? utenom hcg-blodprøve mener eg? har de bedre tester for urinen enn de hjemmetestene vi får kjøpt på apoteket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke kor langt eg er på vei..lurer på om eg innbiller meg hele greia, for har BARE negative tester...men har ikke hatt mensen på 2 mnd..og føler meg vedig gravid..hehe..er vel rundt 6 uker i tilfelle..+håper+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...