Gå til innhold

Vogn til stor unge på to år!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan jo prøve å sette ungen i en brio race eller sitty, eller en emmaljunga scooter. Simo 123 har også lang rygg, men er forholdsvis tung.

Ellers har phil and teds-vognene lang rygg, en hel del lenger enn OTH. Ville tro den skulle holde ut hele vognperioden.

i alle dager..............jenta mi var 4 år i sommer å hu e lang å stor for alderen...prøvde henne i oth sportsvogna å hun hadde jo plass der, kunna sikkert ha sovet i den å trur æ...........................!!!

etter som det jeg har hørt,så er det scootern og simo 123 som har den lengste liggelengden i vognene.. men det har vel lite og si siden det er på fotenden den er for kort.. men på alle vognene som er det en liten kant som stikke ut,så det kan nok bli vanskelig å finne en vogn som kn passe for barnet ditt da..

Annonse

Hadde Brio Race til de to første og har Emmaljunga Scooter til minste frøkna nå. Må bare si det at jeg syns det er større plass i Scooteren altså! Den er bredere og litt lenger enn Race, syns nå faktisk det virker som om Scooteren har lengerr fotbrett enn Race og. Eldste mi er 4 år og er ca 120cm (!!!!!) lang. Hun er med andre ord LAAANG, men sitter "greit" i vogna. Du ser jo at hun er stor oppi der selvf, men det går greit faktisk.

Da får jeg dra og se på en scooter, tenker jeg. Husker jeg hadde en simotrille til elstejenta når hun var liten, den var iallefall stor og solid, men vet ikke om det finnes noe lignende i dag. Hun er 9 nå så det er en stund siden. Er egentlig skuffa over at hun har vokst ut av oth vogna. Dyre vogna da... Men den har iallefall vært helt super så lenge den har passa!

Har selv en laang gutt. Anbefaler simo uten tivl. Simo sportsvogn med 4 hjul. Hivs du skal la barnet sove i den.

Denne er så stabil, at du kan føle deg trygg på at den ikke velter. Sønnen min klatrer selv opp i den, uten at den rikker seg.

Tyngre å trille enn jogge trehjulingene, men som sagt mye mer stabil til feks sovevogn.

Takk for svar. Har vært og prøvd en simo 123 og en brio race. Racen var for liten. Simoen var stor og god, så jeg skal bare se på en simo 100 først før jeg bestemmer meg. Den er vel litt nettere enn simo 123? Noen som har Simo 100, som vet?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...