Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet egentlig ikke hur illa det er med røyk, veldigt delade meninger om det. Vill iallafall råde dig till att røyke så lite som mulig og gå ned till Vit Kent de er veldigt svake og smaker endå noe. Det gør att du får ned nikotinsuget og det blir faktiskt lettare att sluta. Det rådet fick jag av en veldigt (enligt mig) duktig lege. Det funkade bra før mig. Åkte tyverr dit igen etter ett par månader så jag er i samma sits som du just nu. Lycke till vidare

Hei,

Lykke til med nedtrappingen! Jeg tok en røyk mens jeg gikk på spøryte og da fikk jeg en ganske spiss kommentar fra en venninnne og det var om jeg ikke visste at røyken faktisk "legger seg i eggposene". Vet ikke om dette faktisk er sant, men jeg så for meg den røyken som smøg seg ned i eggene mine. Det blir jo sagt at røyking kan gi dårlige egg. Så trapp ned så godt du klarer du, det er nok det beste.

Lykke til :o)

Det er jo bevist at røyking gjør det vanskeligere å bli gravid,så prøv så godt du kan å slutte. Det er jo ille å bruke så mye tid og penger på dette hvis røyken skal ødelegge for at dere skal lykkes. Hvis du er skikkelig innstilt på å slutte,så klarer du det. Jeg selv hadde røykt i 17 år og sluttet den dagen jeg begynte på spray,og har ikke tatt en siden og det er over 4 år siden. Så det går hvis du vil:-)

Lykke til!

Hmm

Hvis jeg ikke husker helt feil så tror jeg det hang infoplakater på Riksen vedrørende dette.

Der stod det at i fertilitetssammenheng så kunne du legge til 10 år på din egen alder hvis du røkte.

Noe å tenke på kanskje, men lett for meg å si som aldri har forstått hvofror folk har begynt å rulle tørkede blader inn i papir, satt fyr på det og dratt det ned i lungene.

All respekt til deg Ann-ch som klarte å slutte etter 17 år, det er jammen ikke dårlig.

Hei hei... man blir vel fortalt at man ikke skal røyke og de sier jo at det kan ha noe å si for sjansene til å lykkes så det beste er vel å la være.... Men det er jo ikke alltid så lett da... trappe ned til minimalt er jo også en løsning om du ikke klarer å slutte helt...

Selv røyket jeg gjennom spray perioden og sprøyter.. men røyket mindre enn vanlig.. Ble gravid på første forsøk og sluttet helt når testen var positiv.. har i dag en flott gutt på straks 4 mnd.....

Masse lykke til...

Annonse

Bare tull vil nå jeg si. Har røkt under alle mine forsøk og eggene mine har vært helt fine. Har egg på frys også og alle har ovelevd tining så de er bra. Er nok best å trappe ned så mye du klarer. Jeg røyker ca 3-5 om dagen, også når jeg var gravid. Legen sa det ikke hadde noe å si når jeg røkte så lite. Mange som slutter blir faktisk mer stessa av røykeslutt enn av hele forsøket og det er jo heller ikke så gunstig.

Jeg røykte frem til etter egguttak, dvs. røykte da jeg gikk på nesespray og tok sprøyter. Sluttet å røyke den dagen jeg satte inn egg. Full klaff på første forsøk og har nå en liten prins i magen.

Jeg fikk beskjed av legen at hvis jeg klarte å slutte å røyke var det bra, men at jeg ikke måtte stresse fordi jeg ikke klarte det. Da var det bedre¨å røyke og heller slappe av i kroppen og ikke noe stress. Så kos deg med røyken du. Du klarer å slutte når graviditetstesten viser positivt!!! Masse lykke til

Hei.

Jeg er desværre en røyker jeg også.

Har ikke slutta i forbindelse med forsøk. Fått ut flotte gg som legen sa trass for min høye alder og er røyker. Ble gravid også.

Legen min sa at det var ok å røyke så lenge jeg reduserte og holdt meg under 10 pr dag. Skulle ikke stresse med å slutte fordi stress hormon ikke var bra.

Trapp ned gradvis du:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...