Gå til innhold

Er det mulig å se på ansiktet att man er gravid?


Solstrålen80 *gutt og jente*

Anbefalte innlegg

ei som spurte om jeg var gravid,så det i ansiktet...

løy å sa nei jeg da men:P

er bare i uke 6 da :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen er flinke til å ta opp signaler fra andre mennesker :) Har selv vært borti noen av de :)

Det som jeg synes er rart, er at rett etter at jeg fant ut at jeg var gravid, var det en drøss av folk som spurte om jeg ikke skulle få meg noen barn snart og om jeg ikke hadde planer osv. Fikk litt små hetta av det, liker ikke juge :/ Men gjorde jo det :( De skal nok tidsnok få vite om alt går som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Min mor sier at hun kan se på kvinner om de er gravide, også de hun ikke kjenner. Hun sier at det er noe med øynene. Jeg gikk på skole sammen med ei som mamma bare møtte en gang og etter det møte kom mamma og spurte meg om hun var gravid. Jeg hadde ikke hørt noe om det da, men noen uker etterpå så fortalte hun at hun var gravid, så mamma hadde rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Så artig... Synes det er heftig når andre mennesker er så oppmerksome på andre og klarer å fange opp sånne ting:) Kan jo også gjelde andre ting enn grviditet de fanger opp. Får litt gåsehud på armene nå ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bestefar så det på min søster før noen annen visste det.

Jeg føler at jeg får mange rare blikk ute nå, men aner ikke hva det skyldes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av mamma ringte til henne her en dag, og spurte forsiktig om jeg er gravid... Vi hadde ikke fortalt det til andre enn nærmeste familie på daværende tidspunkt, så hun kunne umulig ha hørt det fra noen.

 

Mamma spurte om hvorfor hun lurte på det, og da svarer venninnen at hun hadde truffet meg i byen for noen dager siden, og syntes liksom at hun kunne se det på meg. Jeg glødet som en gravid, sa hun...hehe...

 

Var 12 uker på vei da, og derfor visste mamma at hun kunne få lov til å si at det stemte.

 

-Morsomt å høre sånne historier :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm snedige greier:)

lyver til jeg har sett evt. bankende hjerte på tidlig UL:)

(mistet 3 ganger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...