Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hmmmm, kan de sette desse navna i rekkefølge etter sånn de lika dei?
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Guro er kjempefint, og på førsteplass hos meg Lone på en andreplass, litt søtt, men kanskje litt for mye? Guri på sisteplass, det blir litt gammel dame for meg Men jeg liker godt Gyri, som er en variant av Guri, og som jeg syns passer bedre på en liten jente
anaina Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Guri er jeg veldig svak for. Kjenner bare bra Guri'er, og det er ikke alt for mange av dem Lone er fint, kusina mi heter det. Guro er OK
Synnøve_Solbakken Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Liker både Guri og Guro Klarer ikke å like Lone.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Guro er helt klart min favoritt. Kjempenydelig! Guri er også fint, men ikke ett navn jeg ville brukt selv. Lone liker jeg ikke i det hele tatt.
perulia Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Liker Guro best, Guri er helt ok men litt kjedelig, mens Lone kan jeg bare ikke like.
Vannmann35 Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Lone er stilig. Guri og Guro er også flotte navn, men for trauste for meg da.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Syns Guri og Guro er like fine, det er et spørsmål om dialekt hva som faller mest naturlig å si. Lone får meg til å tenke på en ensom, liten skapning.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Guri og Guro er fine navn. Lone er ikke pent.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå