tvillinger_mars08 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hva passer sammen med Emina? Trenger tips til både gutt og jente, da kjønn er ltt usikkert.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer masse med et nydelig navnevalg til den ene tvillingen, det er aldeles nydelig! ;-) For å "matche" Emina synes jeg noen av disse navnene passer: Emina og Mathias Emina og Lukas Emina og Imre Emina og Sakarias Emina og Matheo Emina og Benjamin Emina og Sylvester Emina og Johannes Emina og Amalia Emina og Lone Emina og Savannah Emina og Cornelia Emina og Caspara Emina og Juliane Emina og Theodora Emina og Alvilde Emina og Mathilde Emina og Mathea Emina og Lovinda Emina og Johanna Noen du likte ?
tvillinger_mars08 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Takk for fine forslag. Og koselig at du liker Emina, jeg falt for det med en gang. Emina og Mathias Emina og Lukas De var de jeg likte best tror jeg. Syns kanskje jentenavnene ble litt lange, tunge eller spesielle. Har hele tiden gått ut fra at jeg skulle finne ETT navn, så jeg har ikke tenkt tanken på to jentenavn engang. Derfor er det skikkelig vanskelig. Har tenkt litt på Albert hvis det skulle bli en gutt.
perulia Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Emina var faktisk veldig pent! Noen forslag: Emina og Alida Emina og Elisa Emina og Ellinor Emina og Karla Emina og Manuel Emina og Elliot Emina og Jacob
Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Emina og Albert er jo kjempefint sammen Andre forslag Emina og Tine Emina og Emma Emina og Thea Emina og Ina Emina og Ada Emina og Ingrid Emina og Sofia Emina og Mathias Emina og Lucas
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Jeg synes Emina høres litt "utenlandsk ut......passer derfor best med navn i den kategorien.. Antar at du har vurdert Mina? Kjenner til ett tvillingpar som heter Mina & MAgnus:)
tvillinger_mars08 Skrevet 2. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2007 Hva syns dere om: Emina og Millie og Emina og Mats ?
Vannmann35 Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Emina og Casandra Emina og Mathea Emina og Aurelia Emina og Amanda Emina og Adrian Emina og Bartolomeus Emina og Cornelius Emina og Florian
Lejla Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Emina er utrolig fint forslag: Emina og Emira Emina og Mina Emina og Amina Emina og Sara Emina og Alma Emina og Emrah/Emre Emina og Emin Emina og Leon Emina og Evan Emina og Jakob
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 Syynes du ikke de navna ble veeeldig like Emina? Hva tenkte du på?
Lejla Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 nei, syns ikke de navne like Emina, bare E sånt syns det passer for Emina forskjeller vi smaker, husk!
StorkeMammaen Skrevet 2. november 2007 #16 Skrevet 2. november 2007 Albert er nydelig og passer perfekt.. Ellers: Emina og Lovise Emina og Fiona Emina og Celia Emina og Iris Emina og Wilma Emina og Ylva Emina og Stella Emina og Delia Emina og Ellie Emina og Gabriel Emina og Johan Emina og Aksel -vanskelig med guttenavn gitt.
Gjest Skrevet 3. november 2007 #17 Skrevet 3. november 2007 Som mange andre her, synes jeg Emina og Albert er NYDELIG sammen! Gå for det! ;-) Ellers liker jeg Emina og Erika Emina og Ylva Emina og Othilie
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #18 Skrevet 3. november 2007 Emina er et FLOTT navn. Kanskje Mikal passer til det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå