Gå til innhold

rosa utflod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pussig, 8+4 selv og har hatt rosa utflod i dag... Var på UL i går, alt bra, hjertet banket og ingen blødning på vei. Men lurer på hvorfor jeg har det da? Legen sa det var pga at de hadde tatt celle prøve etc, men litt urolig alikevel jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan selvfølegelig være mye forskjellig. Men jeg ville tatt det alvorlig nok til å kontaktet legen. Det er jo blod som kommer i sammen med utflod. Har du smerter?Har du symptomer på å være gravid?Har du hatt symptomer som har forsvunnet? Selv begynte jeg med brunlig utflod, som gikk over til rosa utflod, slik hadde jeg det i 4 uker, til slutt viste det seg at fosteret hadde dødt, og kroppen prøvde å ordne opp. Ikke for å skremme, men det kan være greit å være forberedt på at det kan skje.

 

Men for all del krysser fingrene for at det ikke skjer med deg, noen blør uten grunn også. Slimhinnene er ekstra skjøre nå som en er gravid, det kan blø litt der fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen smerter, og symptomene ha jeg enda... Er ikke mye som kommer, ser det ikke på papiret engang. Men merker det i truse innlegget ( sorry detaljer...) Og alt så jo så fint ut i går, så må bare prøve å slå meg til ro med at alt er bra... Men hadde en SA i april så litt over nervøs tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brunrosa utflod i uke 8+3. Når jeg tittet på kalenderen, var det akkurat tid for menstrasjon, så jeg tror det dreide seg om en liten "mensen-alarm". Har vært til ultra og alt er fint, er 11+5 i dag.

Se på syklusen deres, så får dere forhåpentligvis grunn til å slappe av:-) Lykke til begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...