Gå til innhold

April: Er det noe speielt dere mammaer følger med på tv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grey's Anatomi er et MUST, og så Robinson, siden vi "kjenner" en av deltakerne... Tidligere slukte jeg det meste, men etter at jeg oppdaget scrabooking har det blitt mindre og mindre tv... Men en god film i en god armkrok har jeg lært meg å sette stor pris på i det siste... ;-)

greys bare MÅ jeg se.. Og IDOL.. hehe.. Har tidligere fulgt med på alle danseshowene, men i det siste har syingen tatt litt over for tv-en...

Ellers er det vel ikke noe mer akkurat nå... Var ivrig tilhenger av gilmore girls, men det er jo slutt nå.. :(

Nja, spesielt og spesielt. Ser nå på det meste jeg hvis jeg ser på tv akurrat da...

Men bruker å følge med på "jakten på kjærligheten" , div. dokumentarer, rikets røst.. + div.. som er på tv når jeg skrur den på ..

Men er ikke noen spesielle serier o.l som jeg MÅ se..

Det var ikke det før...men nå dumper jeg ned i sofaen etter legging...og da er det lett for å bli der....

har blitt avhengig av litt...liker å få med meg i hvertfall et par episoder i uken av en unevnelig norsk hotellsåpeserie ;-). Synes også Jakten på kjærligheten og Idol er gøy...og Tv2 hjelper deg er int.

....mer er det vel ikke.

Jo...Kjetil og Kjartan og Rikets røst......

nå skal jeg save før jeg kommer på mer her :((

*flau*

visste ikke jeg var TV slave av en slik karakter .....

TV slave her...

Ser Gray`s, Brother and Sisters, nytt på nytt, senkveld, beat for beat....

Hmmmmm... det var visst ikke så veldig mye... Spiller poker på facebook hele tiden, så jeg får ikke med meg tv helt... hehe...

Annonse

følger med på C.S.I (de fleste seriene der,men favoritten er jo miami og las vegas)

Ghos Whisper må man se, hotel cæsar og home and away er også et "must" her =)

ellers er det ikke så ,mye jeg følger med på..tiden strekker liksom ikke til lengere..=)

I alle dager, er jeg den eneste i april-klubben som følger med Berlinerpoplene?

Alle jeg kjenner, sier at Greys anathomy er så bra, men jeg har aldri falt helt for den serien (merkelig nok, ettersom jeg vanligvis elsker sånne sykehus-serier). Jeg savner Frustrerte fruer, DET er serien sin, det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...