Gå til innhold

endelig min første tur til nordica i desember... :0) :0)

Anbefalte innlegg

må dele spenningen litt med dere.. jeg har ventet sååååå lenge på dette. takket være dette forumet så har jeg funnet en som kan hjelpe meg med scanning og tester :) takk takk takk!!!! skal ha samtale med nordica i morgen. om jeg følger min cyclus og folikkel ser bra ut så blir det vel danmarktur 15-17 desember! noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre av forberedelser for størst mulig sjanse for klaff på 1 tur? (jeg har sluttet å røyke, drikker ikke..)Jeg hører så mye rart..;) ikke hvetemel for da blir slimet i livmora så seigt..., drikke salvie-te rundt eggløsning, slimløsende hostesaft, begynne å ta folattabl.. noen som har flere råd? ta det med ro kanskje?? haha. det er jammen ikke så lett..

Fortsetter under...

Hei

Jeg skal igang med andre tur til Nordica nå i slutten av neste uke. Har egentlig ikke gjort noe spesielt annet enn å ta folinsyre og alle de prøvene de skal ha hos Nordica. Ellers har jeg valgt å ta to insemineringe i en syklus da legen på nordica mente det vil optimalisere sjansene mine. Om det stemmer vet jeg jo ikke kanskje det er bare bortkastet penger?? Men jeg gjør det jo gjerne hvis det kan ha noe for seg.

Kanskje noen andre vet?

Lykke til iallefall!!

Har vært på Nordica og det holdt med en tur ned :) Du får to ins. da det er større sjanse for treff og metoden de bruker er sikrere enn Stork (etter hva jeg har hørt) da det er leger og ikke jordmødre som utfører ins. Du får også to forsøk til samme pris av en som hos Stork.

Anbefaler Nordica, lykke til alle sammen

:)

hehe :) ja, jeg tror også julen blir like spennende som da jeg var liten jente,, håpe håpe at gyn sier at alt ser flott ut og at jeg kan dra nedover. venter mens den 5 des ca. scanning den 9-11 og da blir det vel tur et par dager etter det? Idag har jeg kjøpt gravid-vitamin-mineral og folin tabletter på apoteket. de er ment for gravide og de som prøver å bli det! gjør ALT jeg kan for at det skal klaffe på 1 tur :) hjelpe meg... det her er såå spennende at det er vanskelig å holde ut.. Er så spent og gleder meg mye. venner og fam vet at jeg skal, men skal likevel ikke fortelle når jeg drar, tror jeg blir enda mere spent om det er flere som vet det. de skal få vite det når det går bra!! Bestiller dere flybillett den dagen dere scannes? for da vet jo man når man skal dra..Jeg skal ta EL-sprøyte..så da vet jeg vel litt sikrere.. og bestiller dere tur retur?

Har faktisk ikke vurdert to insem i samme cylus jeg, men kanskje jeg burde det? tar dere det på samme dag? eller dagen etterpå? litt greit å vite angående retur-flybillett. Hvor mye ekstra er det for dobbel insem da? Legen på nordica har ikke sagt noe om det til meg shø :)

skal holde dere oppdatert. jeg må ha dere å prate med i ventetiden :)

Du får som regel to ins. Det koster 2300 DK pr ins. og det gir jo større sjanse for treff. Jeg bestillte billigbill. med Norwegian et par dager før, men måtte endre billetten, det blir alikevel billigere enn full fleks bill.

Lykke til

Annonse

insemineres jeg da f.eks på tirsdag og en gang til neste dag? eller erdet to ganger på en dag? hvordan funker det der? de scanner meg en gang til før insem ja? er så redd for å komme for sent til insem.., at egget allerede er borte... første gang vet du..;) også er jeg så usikker på om jeg skal opp og ned samme dag? ha en overnatting? eller mere? vil gjøre dette billigst mulig..

Regner med 2 dager på rad, du får all info når du ringer og sier at du kommer.

EL varer vel i 48 timer tror jeg, det vet legen din. Ja det er mange rare tanker som farer rundt. Ta det med ro så går det bra. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...