C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 8. november 2007 #26 Skrevet 8. november 2007 nei har ikke vondt i magen - får sånnnnnnn hodepine når jeg går på tabelettene - å så begynner spreng i magen dag 9-10, å da er jeg såm en ballong - ser jo gravid ut! det er nå no med de hersens hormonpillerne man må spise... Jeg lurer på om jeg kanskje har tidligere eggløsning ved pergo? har jo så siiiiiinnnsykt vondt i dag - det begynte murre allerede i går - å er jo bare på dag 9... så jeg må jo bare teste eggløsning fra i morgen - glemte det i mårres - kan jeg kanskje ta på kvelden? men er ikke mårraurin den beste?! gruer meg sannelig litt viss det ikke funker denne mnd - da må jeg jo gå så hær oppblåst neste mnd - å da skal jeg gå i bikini?! hjelp! grattis m bryllupp! hadde håpa på giftemål jeg å - men jeg å forloveden greier ikke bli helt enig når bryllupet skal være.. hans drøm er at alt av familie/venner skal være tilstede....mens jeg kunne tenkt meg noe mindre - men samtidlig ha venner å familie der grysom... 42 - uflaks at ikke tanten kommer da.. minner meg litt om min egen syklus før jeg begynte på metformin... noe som jeg tror er årsaken til at syklus er blitt kortere og mye mer regelmessig!
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 8. november 2007 #27 Skrevet 8. november 2007 flere på metformin 2*2 her på skraletråden?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 8. november 2007 #28 Skrevet 8. november 2007 da har mensen kommet på dag 43. å grøss å gru så vondt det er!!!!!!
nette Skrevet 9. november 2007 #29 Skrevet 9. november 2007 jippi idag fikk vi brev om time på fertilitetsklinikken nå 20 november alt... gleder meg kjempe masse.kanskje det er et lite håp likevel:)
miss dani Skrevet 15. november 2007 #30 Skrevet 15. november 2007 hei;).. åssen er det med dere? åssen ligger dere ann med pergo mensen og diverse?.. jeg går bare å venter på mensen jeg da.. hvis ikke så begynner jeg på provera , oxo dobbel pergo kur igjen..... men har bestemt meg for å gå ned i vekt så her er det bare å begynne skikkelig på igjen.. så få r håpe jeg kan gå ned noe i vekt , er jo lettere å bli gravid da.... Har jo gått opp 35 kg av pcos min så!! jada!!;(.. stor klem til dere alle;)
miss dani Skrevet 24. november 2007 #31 Skrevet 24. november 2007 hei hei?? alle slutta å skrive her inne...?.. jeg har fått ny jobb;).. i barnehage.. 0-3 år:) Vet ikke om jeg har hatt eggløsning men jeg skulle vel hatt mensen snart hvis jeg hadde hatt det... KLEM;)
Jelly Belly Skrevet 24. november 2007 #32 Skrevet 24. november 2007 Jeg har også fått ny jobb!! Så fra og med forrige mandag jobber jeg i barnehage avd 3-5 år.
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 28. november 2007 #33 Skrevet 28. november 2007 lenge siden dere har hørt fra meg - jeg jobber nå voldsomt for tiden, har 2 jobber på 70% - så det er nesten det eneste det går i.... Jeg går venter på mens nok en gang .- har ikke testa positivt på eggløsningstester - men jeg vet ikke om jeg kan stole på dem? erfaringer??? men hadde da like vondt denne mnd som forje måned og da hadde jeg eggløsning... tror ikke det er klaffet denne gangen heller... er sååååå lei vente - å ser alle rundt meg har søte små .- bare ikke uheldige meg!!
Jelly Belly Skrevet 13. oktober 2009 #34 Skrevet 13. oktober 2009 Denne tråden var gammel den!! Må bare spørre hvordan det går med dere? Jeg testet positivt i februar 2008. Fikk en etterlentet og fantastisk datter i september 08! Nå skal vi straks i gang med prøving på nr 2, venter på henvisning til sykehuset for å se hvordan ting ligger ann.. Dere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå