Gå til innhold

NY *Skravletråd* for C_line,missdani,grysom,nickeline80, Neeta83 og nette.

Anbefalte innlegg

Skrevet

laget en ny tråd..den andre var så lang...

hvilken dag fikk dere mensen på nå? jeg er på dag 32 nå.... uff, hater denne ventetida.

Nette: skal dere få prøverør hvis det ikke klaffer på denne pergokuren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. går venter på tr.. kommer vel i neste uke tenker jeg... er på dag 36...

vet ikke hvor lang syklus jeg har med pergo.. men fikk vondt i brystvortene seint i forje uke å d tar ca 14 dager fra d skjer til mensen kommer...

da blir d dobbel kur

Skrevet

mensen på dag 31 i syklus - 31november - begynner på kur i ny mårn!!

gyn mente enkel holdt - men lyst ta to tab? hva mener dere?

Hva skjer med dobbel?

mere bivirkninger?

Skrevet

tok du enkel kur siste syklus også? er no mer sikkert at du får eggløsning med dobbel da, men tror jeg ville holdt meg til d gyn har sagt :)

sikkert flere bivirkninger med dobbel....men større sjanse for å få eggløsning på begge sider kanskje?

Skrevet

uff jeg må begynne på dobbelt nå når jeg får mens.. må si jeg gruer.. er glad jeg hadde enkel først. følte meg som den fjortisen...

Skrevet

hei. de har sendt henvisning til fertilitets klinikken så jeg venter på time.men fikk brev for 3 uker siden om at det var 7 mnd vente tid på time der:(

jeg fikk mensen selv denne gang på dag 30

Skrevet

uff da. men har dere prøvd privat klinikker?

der er d mye kortere vente tid...

Skrevet

men er det ikke mye dyrere der? og vet du om noen bra?

har du holdt på lenge

Skrevet

vi er på privat klinikk å det er ikke så mye dyrere. men mye bedre sørvis:)

går inn i vår 35 prøvemånde nå...

Skrevet

da må vi sjekke ut det tror jeg.for å vente 6.5 mnd til er lenge

Skrevet

Nette: Hvilket sykehus er det dere skal til? På riksen er det for øyeblikket ikke annet enn den satte ventetiden.. Og siden det er fritt sykehusvalg ville jeg sjekket mulighetene der!

Gå inn på de forskjellige sykehusene med IVF/ICSI sine nettsider og sjekk ventetiden.

Ellers kan jeg fortelle at jeg fikk mensen på mandag, så lap ble utsatt en uke. Skal legges inn mandag kveld og operer tirsdag. Så da ble jeg faen meg snytt for to tette pergokurer!!! Hehe.. Litt usikker på hvordan vi skal gjøre det denne syklusen, tror faktisk vi hopper over en pp. Pergo har ikke virket på meg i pausemnd før, så da stiller jeg vel ikke så bra! Om ikk lap utretter mirakler da.. Og at eggene bare spruter!! Hører jo om mange som ikke har el av seg selv men som har blitt gravide kort tid etter lap..

Skrevet

nickeline80

hvordan går d med deg? er så lenge siden jeg har hørt noe fra deg.

enda godt at ikke oprasjonen blir utsatt lenger.

Skrevet

Hei hei alle sammen åssen er det med dere?... jeg har tatt livet med ro i det siste.. mensen ga seg i går så det var litt lengre mens enn jeg var vant til... men men.. er vel pga pergo tenker jeg...:)

så neste mens blir det ny omgang med pergo.. gynekologen min har ikke sagt noe om prøverør og sånn til meg.. ho er jo så bestemt og posetiv til at dette skal gå.. skulle ha gått ned i vekt så hadde det blitt bedre tenker jeg men klarer det jo ikke.. trener mange ganger i uka og spiser relativt sunnt.. men men..

Noen som kan fortelle meg om prøverør?.. får man noen ganger gratis, er det det?.. syns jeg har hørt noe omdet.. men er kanskje på noe annet det?.. men på privat, jeg vet sånn som på volvat er det jo ikke vente tid ..sies det.. men der koster vel alle forsøk dyrt?....

JAJA;)

ha en fin helg dere;) kjempe bra at det ble ny tråd fordi den andre var jo så lang...:)

KLEM:)

Skrevet

hei niceline80: vi er på sykehuset i porsgrunn vi da. men skal virkelig sjekke de andre. tusen takk for at du sa i fra.

har dere prøvd lenge eller?

Skrevet

heisann!

kan dessverre ikke noe om priser på prøverør...men regner med det er mye dyrere privat.

jeg fikk tr igår :( over på neste pergo pp...menmen, er no glad jeg i det hele tatt fikk tr..men blør ikke noe så mye som jeg gjorde sist.

bør jeg ta en grav.test likevel før jeg begynner med neste pergo? for å være på den sikre siden? skal begynne med neste pergo på onsdag

Skrevet

..what seems to be forever!

Vi har prøvd veldig aktivt med pergo og sånn i litt over et år tror jeg. Men jeg har ikke brukt prev siden 2003. Hadde jo aldri mensen så jeg skjønte jo at det ville bli vanskelig og bli gravid.

Skrevet

uff holdt på lenge dere og da.... det er ganske slitsomt det der.

vi både gruer og gleder oss til vi blir gravide igjen, for jeg mistet en i 6 mnd nå i mai. og det var kjempe tøft. noen som har opplevd noe av det samme?

Skrevet

hei til dere alle - litt lite her inne for tiden - er vanskelig kombinere data med 2 jobber - driver å flyr mellom de, så da blir det kun soving når jeg er hjemme... ikke mye givende...

jaja - nå er jeg straks ferdig m min andre enkle kur - siste pille i mårn - å takk å lov - har såååååån hodepine konstant når jeg tar de pillerne... men slik var det når jeg tidligere har tilført kunstige hormoner..

nette - synd høre at du mistet så langt på vei - skjønner følelsen om ny graviditet da... Jeg har aldri vært gavid...(eller jeg tror jo det har vært en gang - men at jeg spontan aborterte - men det er uuuuuendlig lenge siden..)

Lei være den i vennegjengen som hele tiden blir mast på ang graviditet... men jeg prøver jo så fælt mye at det faktisk gjør vondt!!

nå blir jeg jo deltidsmamma - og den lille på 2,5 år - sier "mamman min"...til meg....kjenner det stikker inni meg da.. han er jo såååå søt!

hvordan er det med dere? noen som er begynt på ny pergokur?

når er det man skal begynne teste eggløsning? er det på dag 12? (med slike pinner)

Skrevet

jeg er fedig med min kur i dag. så vi håper og håper på at den skal sitte denne gangen. men.......fra dag 10 til 16

Skrevet

jeg skal igang med min andre doble pergo i morgen, *krysse fingran*

Skrevet

ahhh.. nette - da ligger du bare en dag forran meg - blir gøy følge om vi får eggløsning denne gangen!!

begynner teste etter den på fredag allerede da..;) blir gøy;)

Kanskje det blir babyboom - m same termindato:) hehe...

neeta83 - lykke til med starten i dag....

Glad jeg er ferdig slik at hodepinen kan gå vekk - er jo helt utslitt etter dager på jobb når jeg har slike bivirkninger... å i dag skal jeg på seinvakt i tillegg!! ikke nå bra!

Skrevet

ja det kan jo bli kjempe gøy det nå da. skal teste i dag å se om det er noe på gang:) men synes ikke jeg får noe posetivt svar på de testene jeg.men på blodprøvene viser de at jeg har hatt det..hm rart.....

Skrevet

hei hei åssen er det med dere?.. jeg har da mest trolig eggløsning igjen fra i morgen..:).. men gidder ikke stresse denne mnd.. fordi jeg har jo pause mnd.. så da får jeg se..:)men prøver på å ha litt sex denne perioden og.. men forloveden min vet ikke at jeg har det fordi da blir det ikke så stress;)..

oxo har vi bestemt oss for å gifte oss i feb/mars;) 08;);).. blir et lite bryllup med ca 20 gjester;);)... lite og intimt;)...

Noe og se frem til hvertfall;)...

KLEM;)

Skrevet

åh er så sliten av å gå å vente på tr. dag 42 nå. hadde alle symptomer på at hun skulle komme men for to dager siden ble di borte;( blendavite tester . får ikke begynne på dobbel pergo før jeg får mensen:(

Skrevet

gratulerer med bryllup miss dani!! :) jeg vil også ha et lite, intimt bryllup med få gjester.

hmm....kanskje du er gravid da grysom:) mange som ikke tester positivt før leeenge etter ikm...:)

begynte med min andre pergo idag....flere som sliter med ondt i magen pga pergoen?? har hatt vondt i magen siden jeg startet på den første kuren..i går kveld lå jeg å spydde som en gris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...