Gå til innhold

fikk svar på den ene blodprøven idag...


Gjest

Anbefalte innlegg

hcg var ikke på mer en 412. så da mister jeg nok.. men jeg får jo se hva blodprøven i morgen sier...

 

til dere som mistet hvor fort sank hcg hormonet hos dere. og hva var d på når dere tok den første prøven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.. har nå fulgt med deg litt her, og syns det er trist å trasig hvis du skulle miste.. Ville nå bare si det for slike hcg nivåer aner jeg ikke så mye om...

 

Men lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvilken dag i svangerskapet var du på da du tok denne prøven? Og hva sa legen om resultatet?

Det finnes noen tabeller på utenlandske nettsider som viser hvor nivået skal ligge på de forskjellige dagene, men variasjonene er helt enorme så man får ikke noe særlig ut av disse tabellene. Det er snakk om at på en gitt dag kan alt fra 10 til 10 000 være normalt.

Du må ha minst to prøver så du ser stigningen.

Har du tatt en prøve til som du får svaret på i morgen?

Stakkars deg, får skikkelig vondt av deg siden du må gå sånn og vente. Jeg vet hvor forferdelig trist det er å miste, og jeg vet også hvordan det er å ikke vite. Jeg synes faktisk det er verre å ikke vite, for selv om håpet er der så er det så vanskelig å ikke ha noe å forholde seg til, og følelsene svinger noe helt sinnsykt.

Jeg krysser alt jeg har for deg, og håper virkelig at du får gode nyheter.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan du ikke si hvordan det går i dag på blodprøven? Får du svaret i dag? Har tatt en slik prøve å den måtte sendes "inn" så jeg får svaret på mandag tirsdag...Lykke til! Tenker på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) takk for gode ord folkens...

 

jeg får svar på den andre prøven i ettermiddag... men jeg vet at jeg har mistet at blødd og blødd d siste døgnet...

 

men jeg får jo tenke positivt, nå vet jeg jhverfall at jeg kan bli gravid... etter å ha gått uten p piller i to år, så fant jeg d endelig ut...

 

håper jeg slipper å prøve så lenge for at d skal klaffe neste gang...

 

tusen takk alle sammen dere har vært kjempe snille og gode mot meg.. håper jeg kommer tilbake snart...

 

dette var mitt største ønske, så d har vært litt tøft men d går bedre og bedre for hver dag... :) så neste gang sitter nok den lille spiren og jeg har en baby innen 1 år.... :)

 

det er hvertfall målet foreløpig... så får jeg bare se hva tiden bringer... tusen takk alle sammen.. og lykke til videre i svangerskapet... jeg titter nok innom dere av og til for å høre hvordan d går med dere...

 

dette er noe ingen fortjener, ikke min største fiende....

 

dere må tenke positivt alle sammen og ikke negative tanker så går dette bra...

 

jeg hadde e følelse på ,meg at det ville gå galt, opga jeg har et par tøffe uker med at min mor lå på sykehuset etter en overdose så jeg har ikke klart å vært positiv...men nå går d heldigvis bra med henne. og da går d bedre med meg og... ¨så da kommer d lille til å sitte innen kort tid...

 

Dere er en HERLIG gjeng ønsker dere alt godt.. takk for gode ord og støtten jeg har fått gjennom denne tiden:)

 

Mange store klemmer til dere alle:):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orkideen

Lykke lykke til videre.

Det har vært vondt å høre at det ikke gikk bra for deg denne gangen.

Etter alt du har vært gjennom i det siste beunderer jeg deg for at du klarer å være så positiv og at du greier å se fremover.

Ønsker deg alt det beste.

Lykke til videre. Håper å se deg snart igjen her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist :(

Du har jo virkelig fått prøvd deg med både sa'en og med moren din :(

Håper virkelig du kommer inn her igjen snart...

Mange Trøste klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei å nei.. kjempetrist!! Godt du har positive tanker da selv om du står midt oppi det.. Er jo så sørgelig lite vi kan gjøre for å stoppe det også.. Du får ha masse lykke til med neste, og gi ikke opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...