Gå til innhold

copper spiral..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde satt in copper spiral i 8 october og siden da jeg blør .

spiralen ar Nova T380 type.Er det normalt man blør for 24 dager(kanje mer!!!!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har født tre barn og har brukt kobberspiral som prevensjon etter alle fødslene mine. De to første gangene har jeg blødd en uke etter at jeg har satt inn spiralen, deretter har det gitt seg og da har jeg ikke blødd noe i det hele tatt før mensen har kommet tilbake. Jeg har fullammet lenge hver gang, derfor har ikke jeg fått tilbake mensen før mange måneder etter fødselen. Etter første fødselen tok det 8 måneder før jeg fikk mensen igjen, og etter andre fødselen tok det 11 måneder før jeg fikk mensen igjen. Jeg fødte mitt tredje barn den 17. juli i år, og den 17. september var jeg på barselkontroll og satte inn kobberspiral. Jeg begynte å blø dagen etter og blødde da en uke. Deretter gikk det 5-6 dager som jeg ikke blødde noe i det hele tatt, før jeg pluttselig begynte å blø igjen. Da gikk jeg og blødde i en ukes tid, og så ga det seg igjen. En uke senere begynte jeg å blø igjen for tredje gang. Da ble jeg oppgitt og litt bekymret. Fordi jeg har aldri før opplevd å begynne å bli igjen og igjen når jeg har hatt blødning etter innsetting av spiral. Men det ga seg etter noen dager. Men til min fortvilelse begynte jeg å blø litt tirsdagen for 16 dager siden, da ble jeg skikkelig bekymret. Men det var bare en dag og så ga det seg. Nå - bank i bordet - jeg har ikke blødd noe i det hele tatt på 16 dager og det håper jeg fortsetter.

Så jeg kan si til deg at hvis du ikke har smerter eller kraftige blødninger, så se det an litt til. Det kan godt henne det går over av seg selv hos deg også. Men det er klart at du må oppsøke legen som satte inn spiralen på deg, hvis du fortsetter å blø i flere uker fremover. Man skal ikke gå og blø over veldig lang tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...