Gå til innhold

hvordan syns dere dette høres ut?!?! (litt detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei dere!

jo nå skal dere høre.... litt rar/dum fortelling/forklaring men dere overlever vel :D hehe...

dette er min første prøve periode ETTER endo. operasjon.

også min første pergo kur.

dagen før jeg skulle begynne på pergo var jeg hos gyn. Der fant han 5 eggposer på venstre eggstokk. (ingenting på høyre)

har hatt sex hver dag,men hadde ikke det på tirsdag.Hadde farget undertøy og så en del utflod..

begynte å lese at dette var livmorhalsslim som da ska hjelpe smerne.Også at man er mest fruktbar disse dagene..(som er 2-3 dag).altså rundt el

hadde sex igår, og lå leeenge med bena opp og ingenting rant ut på lenge.

senere på kvelden kjente jeg stikking/murring i VENSTRE eggstokk.hvor de eggposene var:)

hva tror dere?? hehe..måtte bare få ut litt tanker:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva lurer du egentlig på? Ja, det høres ut som du har EL i disse dager. Men husk at sex hver dag ikke anbefales, det kan gi redusert sædkvalitet.

:-)

Skrevet

De lærde strides om dette.. Det er ikke lenge siden det stod i dagbladet (mener det var der) at dersom mannen har utløsing daglig er det større sjans for befrukting... Ikke lett å vite hvem en skal høre på!!

Skrevet

nei umulig å vite hvem man ska høre på..Hmm jeg spurte ikke om no veldi spesifikk..hehe.. Men ja, tror du det var el?? håper jo det:D

grunnen til at jeg skrev det EGENTLI, var fordi at for første gang virket d litt positivt..og trengte å få det ut..fordi har heller aldri hatt eggehvitt utflod..

men men....tør ikke håpe FOR mye vettu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...