Gå til innhold

Asker og omegn, lunsjtreff torsdag 8. november kl 12

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen og takk for et kjempekoselig treff i dag.

Var moro at vi var så mange. Og servitøren vår sa også at det var så hyggelig at vi hadde vært så mange :o)

Men at det hadde vært fint om vi sa fra når vi ble så mange for da kunne det være de skulle gjøre det på en annen måte for å få plass til alle med vogner :o)

Så meld fra innen onsdag om du kommer, så skal jeg ringe dem og gi beskjed om hvor mange vi blir :o)

Og skulle du være "ny" og tenke at du har lyst å komme på treffet, så er det bare å komme. Vi alle har vært "nye" engang :o)

Klem fra Elisabeth

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal være med i ett jobb møte torsdag kl 13 på slependen, såfremt Linnea oppfører seg pent... Må derfor desverre melde avbud..

Om møtet går veldig hurtig, kikker vi kanskje forbi..

Er på plass igjenn fra uka etter :-)

Tone

Annonse

Hei Inger Lise

Har akkurat sms´et med Trine og både hun og jeg synes det var et godt forslag å møtes i Sandvika.

Vi skal gå en tur før lunsj og skal møtes utenfor kinoen kl 11, og de som vil bli med må gjerne det.

Møtes ellers kl 12 på Storsenteret. Nå har ikke jeg vært i den nye delen så mye, men så vidt jeg har sett er det vel Bakeren v/rullebåndene (var det Baker hansen?) som passer best å sitte når vi har med barnevogner. Skal vi møtes ca 12 på Baker Hansen?

Klem fra Elisabeth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...