Gå til innhold

noen som har lyst til å svare meg på dette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

nå har jeg kjøpt meg en test, men skal egentilg ha IKM på søndag.. hvis syklusen min er rett på 28 dager. men jeg vet ikke om jeg klarer å vente helt til da! Står på pakken at man kan teste seg 2-3 dager før forventet mens.. Tenkte jeg skulle ta å teste i morgentidlig.. tror dere det er for tidlig? har jo en del graviditessympt... VELDIG ømme brystvorte, mensmurringer, tretthet, ofte på do, stikking nederst i magen, kjempe apetitt og litt humørsvingninger.. Åh, er så spent!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som samme symptomer som jeg har hatt siste uken, hadde IKM i går, så tester i morgen tidlig (hvis ikke mensen kommer før det.) Jeg tror nok jeg hadde ventet med å teste til søndag, i tilfelle syklusen din er lenger, så er du sikker på å være innenfor de 2-3 dagene? Men dette vet de andre her om bedre enn meg :) Uansett er vi flere i samme situasjon :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er om du vil ha et så sikkert svar som mulig på første testforsøk, eller om du er forberedt på å teste deg hver dag frem til etter IKM hvis du ikke får det svaret du vil ha. Du vet jo at testen kan gi negativt utslag nå, og at jo lengre du venter, jo sikrere er resultatet.

 

Vi kan ikke svare deg på om noe er for tidlig eller ikke - noen er senere med å produsere HCG enn andre, og tester da kanskje ikke positivt før etter IKM, mens andre kan få tidlig positive utslag. Jeg kan ikke fortelle deg om du er av den ene eller den andre typen, eller om det da evt er for tidlig å teste nå - det er umulig å vite.

 

Hadde det vært meg, hadde jeg ventet til IKM, men det er jo ikke verre enn å ta flere tester nærmere IKM dersom du ikke får utslag på den første.

 

Og, hvis du tester nå og får negativt resultat: Kjøp en digital test og test på IKM. Den står det "gravid" eller "ikke gravid" på - gir ikke rom for tolkning, og det er det greieste, da slipper du å være i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei:) Er bare jeg som er så sinnsykt utålmodig:s meen, får se om jeg klarer å drøye det til søndag da:p har jo ikke lyst til å bli skuffet.. Hvor får jeg kjøpt sånn digital test da? koster?

takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvsi du skal teste før du egentlig bør så er CB absolutt best.. Å de digitale er jo utrolig morsomme da... :)

 

Lykke til!!

 

 

 

(ps.. jeg har testet nesten en uke før IKM og fått positivt resultat.. så alt er avhengig av mengde hormoner... men jeg hadde aldri i verden klart å vente!! ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du anonym som venter med å ta test - TA DEN NÅÅÅ!! hehe... jeg testet positivt 10 dager før IKM. Og får du en svak strek, så er det en strek :)

 

 

Gi oss tilbakemeldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sykluser fra 30 til 37 dager, og nå testet jeg på dag 29 med en sånn billigtest som jeg har kjøpt på nettet.

Da var det en svaaaak strek. Det var det og i går på dag 30 og i dag på dag 31.Har kjøpt 2 tester på apoteket i dag. En quick respons og en clearblue. Blir vel å ta en på søndag og en på mandag.

Er jo helt sykt hvis jeg har blitt gravid nå etter 3,5 år med prøving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det jeg skulle fram til var at jeg hadde akkurat samme symptomer som du har:)

Litt surrete i dag. MYE å tenke på.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, teste meg for noen timer siden, og den var negativ:s men skal prøve igjen over helga hvis ikke mensen har kommet:) vil ikke ha den, vil ha spire:p testet med en cb test..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...