Gå til innhold

Andre kaffekjerringer her.....


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg drakk mye kaffe før, men har klart å kutte ned til 2 kopper om dagen etter at jeg ble gravid. Tror det er helt greit.. Velger ikke den sterkeste typen som espresso, da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gjort en ny undersøkelse av forskere på dette med koffein der de visstnok har komme frem til at det ikke er skadelig med normale mengder..for eks.5 kopper per dag.

 

Jeg personlig holder meg til 2 kopper per dag som jeg noen ganger deler opp i halve kopper rett og slett fodi det er blitt en vane.

 

men er ikke redd for og drikke noen kopper ekstra en gang inni mellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig glad i kaffe, men noen dager smaker det ikke like godt. Her går det også i halve, eller kvartfulle kopper (som blir kalde før de blir tomme). Går for at dersom det smaker er det sikkert ok, når det ikke smaker lar jeg være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ammet sist måtte jeg drikke koffein-fri. Og jeg er enig i at den faktisk er ganske så god.

MEN er det noe jeg er i beg. av sv.skapet så er det jo trøtt.... Og da hjelper den koffein-frie kaffen så lite:(((

 

Men ble glad da jeg så at det ikke var sååå skadelig alikevel. Drikker vel 4 kopper om dagen. Kunne nok drukket mer, men må jo prøve å begrense seg litt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...