Gå til innhold

Ennå ikke fått mensen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hmmm ... vet faktisk ikke hva jeg skal tro ... skulle hatt mensen onsdag 24.oktober ... da den ikke var kommet til søndag 28.oktober tok jeg en test, og den var negativ. Tok en ny test tirsdag 30.oktober ... negativ den også ... i dag er det 1.november og har ennå ikke fått mensen.

 

Grunnen til at jeg tok tester var at jeg har en del symtomer som jeg forbinder med graviditet. Utenom at mensen ikke har kommet, så er jeg mye kvalm, såre / ømme brystvorter, veldig oppblåst mage som er veldig hard om kvelden, blir fort andpusten, murring i magen, og murringen er akkurat som før mensen ... men det kommer jo ikke noe.

 

Vet at jeg bure tatt en ny test ... men er redd for en ny negativ test.

 

Så nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal tro..... andre som har opplevd det samme???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med første mann tok jeg tre tester med en ukes mellomrom mellom hver test.....

Alle gode ting er 3. Men det var veldig spesielt at ingen av de slo ut før etter 14 dgr og tredje test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har det akkuratt som deg! De samme datoene også!!!!!! Men går på Yasmin da. Tatt 3 tester nå, alle negative, men bare en er tatt med morgenurinen. På 10 år har jeg ALDRI hatt forsinket mens, så dette er merkelig. Bittelitt kvalm og veldige mensmurringer, men det kommer ikke noe mens! Hvis vi er gravise er vi 5+1 tror jeg.

Kanskje vi er innbilt gravide?

Skal til legen neste uke.

Tror jeg skal ta en test med morgenurinen imorgen altså...

Vet ikke om jeg er glad eller hva jeg er, for det "passer" ikke med baby nå, men er mest glad da. Sambo også sa han...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...