Fanny74 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hei! Tenkte eg skulle skrive til deg her, forsvinner liksom under den andre tråden. Eg har hatt to ordinære forsøk og 2 fryseforsøk. Ved første ord.f. var slimhinna 7mm, ved 1. frys 5,5mm etter stor og langvarig dose med progynova og på 2. frys i naturlig syklus 7mm. Eg begynte med akupunktur etter 1. frys og ved 2. ord. forsøk var slimhinna 8,3mm, så kanskje det har hatt effekt, ikkje godt å vite. Har gått til aku nå også, så er spent på UL på tirsdag. Er så fortvila over dette, legane seier berre at det ikkje er noko å gere med det, men at eg må fortsette med aku. Eg høyrer til på Haukeland. Du? Får du akupunktur?
Trondheim 74 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hei igjen. Greit å ha en egen dialog her ja. Du har hatt mye bedre slimhinne enn meg ser jeg. Min har ikke vært over 6mm. Under det siste fryseforsøket så hadde jeg først 5 progynova om dagen og estradot plaster 100mg/24timer. Etter dag 21 i syklusen økte de dosen til 6 progynova om dagen i tillegg til plasteret. De målte slimhinnen frem til dag 28 før de avbrøt forsøket da det ikke var noen vekst. Slimhinna var konstant på 4,2 på alle målingene ved dette forsøket. Jeg fikk akupunktur ved først ordinære forsøket, og ved fryseforsøket i mai. Jeg gikk ikke til akupunktur hele tiden, bare mens jeg gikk på tabletter. Vi valgte å prøve uten akupunktur ved siste forsøk for å se om det gikk bedre. Det gjorde det jo ikke... Vi har nå spurt 3 forskjellige leger om akupunktur, alle sier at det ikke har noen virkning. Men det skader ikke noe... Min akupunktur sier at for at det skal ha noen effekt bør man ha behandling i minimum 1 mnd før man starter på medisinen. Så det har effekt først over tid. Jeg skulle ha vært i gang med akupunktur igjen nå, men har ikke fått time enda.Akupunktøren min er på reise :-( Jeg hører til ved St. Olavs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå