Gå til innhold

Var hos legen i dag og fikk beskjed...

Anbefalte innlegg

om att det ikke var noe som het bekkenløsning og at jeg ikke skulle tenke på det.

Men jeg har vondt i bekken og vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. har fått tid hos jordmor på mandag og håper da at jeg kan få litt mere svar enn hva den ubruklige legen min kom med.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10797180-var-hos-legen-i-dag-og-fikk-beskjed/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg slitt med alvorlig bekkenløsning, og kan ikke tro at noen leger kan være så ignorante. Men på min vei har jeg også møtt mye rart... Allmennleger/fastleger kan desverre svært lite m bekkenløsning (også), så det er ingen grunn til å lene seg til de. Kontakt en fysioterapeut som kan dette. Lykke til!

høres ut som min lege, min søster hadde så store plager at hun ikke klarte og gjøre noenting i sitt svangerskap og da jeg tok det opp med legen min så sa hun at hun aldri hadde hørt om sånne tilfeller.

Selv vet jeg jo hvordan min søster hadde det. og jeg er styggelig redd for at jeg får det slikt, jeg og, er 17 uke på vei og har "allerede" vært sykemeldt en uke. Er "redd" for å bruke opp "bekken-kvota" hos legen min jeg, men må jeg så må jeg...

• 2 uker senere...

Heia finnes det en "bekken kvote" ..fikk inntrykk av legen min at jeg ikke burde bli sykemeldt enda..for jeg kunne trenge sykemeldinger senere..tenkte man kunne være sykemeldt når som helst, hvis det trengtes.hmm merkelige greier..

skal si legene er forskjellige gitt... min forrige fastlege som jeg hadde under forrige graviditet sa at når man var gravid og var plaget så var det sykemeldinger som skulle til. Jeg trengte bare å fortelle hvordan jeg hadde det så sa han at det skulle det taes hensyn til, enten i redusert stilling, aktiv sykemelding eller helt sykemeldt... Nå har jeg annen lege så er veldig spent på hva han vil si siden jeg ikke har vært der noe før...

• 2 uker senere...

Annonse

Det er slike svar som gjer ein provosert!

Eg hadde sjølv ein dyktig lege, men han fekk ikkje vite om vondtane mine før heilt på slutten, då hadde eg store problem med å gå! ( eg er ikkje den som likar å klage til legane om vondtar- angrar litt på det i ettertid).

Han konstaterte at eg hadde bekkenløysing med gangvanskar og sendte meg til fysioterapeut. (og kjefta på meg for at eg ikkje hadde sagt frå før, då det er vanskeleg å førebyggje når det er komme så langt at ein ikkje klarar gå).

Finn deg ein ny lege! Ikkje gi opp. Me er mange som har opplevd bekkenløysing, så at det ikkje finst er RØR og VÅS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...